Terug naar overzicht
Gewoon prachtige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prachtig koppel. echt heel mooi. xxx
Mooi mooi
Mooi!
Amai Nathalie,jou verslag(je) was super maar de foto's overtreffen alles!!Alle foto's zijn even mooi,alles past perfect bij elkaar! Wat een mooie bruid en bruidegom,jullie straalden enorm!!Nog een dikke proficiat en blijven genieten hé!GroetjesNancy
Heel klassevol! Echt prachtig!!
waaw
amai seg! super mooi!!! Ik kreeg kippenvel bij het kijken van jullie filmpje! Prachtig gewoon! Nog veel succes in jullie verdere leven samen!
Héél mooi, maar ik had dan ook niets anders verwacht: een goede fotograaf en mooie mensen, dat kan niet stuk ;-) Het filmpje is ook erg leuk,je muzieksmaak bevalt me ook wel :-)Geniet nog van jullie wittebroodsweken! En al de jaren daarna ook natuurlijk
Heel mooi! De foto's zijn gewoon prachtig!
Hoi Nathalie,Prachtige foto's en filmpje!Zag er ook een droomdag uit!Nog veel geluk samen! xxx
Proficiat en veel geluk gewenst!Super mooie foto's! Stralend bruidspaar!
Proficiat, jullie zagen er alletwee prachtig uit. je kleed is volledig mijn stijl, het mijne gaat ook die richting uit, toch nog iets anders.
Heel mooi Nathalie!Jullie huwelijk was gewoon "af"! Zo'n oog voor details, ik hoop dat onze huwelijk ook zo mooi wordt.Aangezien wij in Gent wonen hadden we ook het idee om foto's te laten nemen in de stad, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zozeer zag zitten, maar nu ik jouw foto's heb gezien ben ik ervan overtuigd dat dit heel toffe foto's kunnen worden.Bedankt :)Ik wens je een zeer prettig huwelijksleven toe!Groetjes
Oh dat zag er een prachtige dromerige dag uit! Proficiat
Amaai, gewoon prachtig! Dikke proficiat. Dit is echt een droom huwelijk...Wat een leuke viering. Zou het misschien mogelijk zijn om een vb door te sturen van jullie boekje? (tinnev@me.com)Wij zouden ook zo een viering willen doen. Ik weet gewoon niet echt hoe te beginnen.Nogmaals echt mooi!
Waaaauw Nathalie ! Jullie zijn echt 2 prachtige mensen die supermooi samenpassen. Je jurk was beeldig en ook je man zijn kostuum mocht er zijn. Het Meersdael is echt een toplocatie hè! 2 weken daarvoor zaten wij nog aan die tafel, hihi:). Btw, looooove the cake :). Echt zoals in de films :). Ik wens jullie heel veel geluk samen, maar dat wordt ongetwijfeld geen probleem! Groetjes
Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk!Jullie feest was zoals ik wel verwacht had AF!Zeer mooie details, alles piekfijn in orde, heerlijk om dit alles te mogen bekijken!Alvast veel geluk samen met je engel!groetjes
wat een geweldig mooi koppel zijn jullie!! proficiat!!
Amai, prachtig..Mag ik vragen waar je je oorbellen hebt gekocht?
@ Bieke: oorbellen komen van bij Phi-juwelen in de Vlaanderenstraat in Gent@ alle anderen: Superbedankt voor jullie lieve reacties & wensen! Doet echt deugd om te lezen!Liefs,Nathalie
Kunnen jullie dit zien: https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.10151098980301948.491130.538496947&type=1 ?Liefs,Nathalie
Juij, nog wat foto'tjes! :)