Terug naar overzicht
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft maar de zon schijnt in jullie hart!!!!!!!!!!!Geniet van elke sec.......
Zo spannend!!!!haha...zo grappig van u motiliumkes Maar 'k zal maar zwijgen e...want nog effekes en 't is aan onzen tour :)Veel succes meid!!!! En geniet ervan!!!
Oh spannend! Geniet er maar van!
ik tel mee af! hier ook nog 14u44min!!het gaat zo snel voorbij.hier moet mijn aanstaande met ons dochtertje heen en weer rijden,aangezien ik 'neergeknuppeld' met een angine in bed lig!hopelijk morgen, beter!!dat weer, daar kunnen we niet al te veel aan veranderen,het meeste gaat toch binnen door, dus daar het beste van maken.alleen erg jammer voor de foto's! zou mooi zijn in de stralende zon!blijf kalm en veel plezier met je laatste voorbereidingen.ik commandeer mijn aanstaande vanuit bed :-pno stress morgen, en geniet van elk momentgrts
Spannendddddddddddd!!!!Geniet van je dagje morgen en laat het weer zeker niet aan je hart komen! En niet te veel zenuwtjes hé!
ooohhhh... Ik vind het spannend in jouw plaats! :)Geniet morgen maar van je dagje... Die dag zal immers wel vanzelf loslopen. Het weer kan je jammer genoeg niets aan veranderen, jullie zullen dus de zonnetjes van de dag moeten zijn! Geniet ervan!
Spannend, Sophie! Geniet van elk moment!!
Veeeel plezier!
aaah, tis bijna zo ver! De zenuwen zitten er hier nu ook goed in!Veel succes morgen en we blijven hopen op toch nog enkele zonnenstralen! :-)