Terug naar overzicht
Dag MireilleIk heb aan je gedacht vrijdag!!! Amai, je klinkt zo gelukkig! Ik ben heel blij voor je dat alles zo goed verlopen is, die herinneringen gaan eeuwig mee!Geniet nog van de honeymoon en tot nadien op het forum, tegen dan is het bij mij ook allemaal gepasseerd...GroejtesVicky09.09.06
Hey Mireille,ja, ik ben ook zover... Net als jij leef ik nog op wolkjes, de zevende hemel of nog hoger als het kon.Een uitgebreid verslag volgt zeker nog!Proficiat meisje, geniet er nog met volle teugen van, want het geeft zo'n apart gevoel... niet te omschrijven!Groetjes,LieveReeds 3 dagen mevrouw MOORS
Proficiat en heel veel geluk samen !!Tof dat alles zo vlot is gegaan en een sprookje was. Ik kijk al uit naar het verslagje en een foto!Groetjes Karine16-09-2006
Van harte proficiat Mireille!! Het klinkt allemaal fantastisch!!!Hopelijk word het voor mij woensdag ook zo'n mooie dag en al gaan er dingetjes fout dan neem ik die voor lief. Maar zo onbezorgd als het bij jullie ging daar kan ik natuurlijk alleen maar van dromen. Geniet van jullie witte broodsweken!!!Liefs,Lisette