Terug naar overzicht
Hey,Hier ook een 20 juli bruidje.Tot hiertoe slaap ik nog perfect, maar af en toe wel met de nodige dromen.Vrijgezellen heb ik vorig weekend al gehad en deze was super, ik kon hem mij niet beter voorgesteld hebben.Voor de rest is praktisch alles inorde. Dit weekend leggen we overal de laatste hand aan en maandag hebben we onze schieting.Groetjes x
hallo bruidjeshier een 21 juli bruidje en moet zeggen dat ik blij ga zijn dat het eindelijk aan ons zal zijn. al dat plannen begint nu wel een beetje tegen te steken.wij hebben zondag onze vrijgezellen.het enige dat we nu nog kunnen doen is duimen voor goed weer volgend weekend.vele groetjes Sofie xxx
Ik ga ook blij zijn als het volgende week is zenne, begint tegen te steken :) En ja goed weer....zolang het niet regent ben ik al blij!Donderdag liefst ook geen regen want dan schieten we hier... maarja kunnen alleen maar blijven hopen hé veel kunnen we er niet aan veranderen
Hier ook een 20 juli bruidje! Bij mij begint nu stilaan wel de stress! Elke nacht wel een nachtmerrie met de ergste scenario's voor de trouwdag :-) Misschien omdat ik het gevoel heb dat ik toch nog vanalles moet doen voor de Grote Dag... Hoe staan jullie ervoor? Alles al klaar? Of toch ook nog kleine dingen af te werken? In ieder geval hoop ik dat het mooi weer is!! Groetjes, Sara
Hier ook een 20 juli bruidje!
Bij mij begint nu stilaan wel de stress! Elke nacht wel een nachtmerrie met de ergste scenario's voor de trouwdag :-) Misschien omdat ik het gevoel heb dat ik toch nog vanalles moet doen voor de Grote Dag... Hoe staan jullie ervoor? Alles al klaar? Of toch ook nog kleine dingen af te werken?
In ieder geval hoop ik dat het mooi weer is!!
Groetjes, Sara