TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
14-9-2012
|
|
|
sarah
24-8-2012
|
13-7-2012 11:02:35
Hier een beetje tzelfde verhaal.
Terwijl mijn dames al weken plannen, zijn ze aan demannelijke ant nu pas in gang aan t schieten!
En ook hier, als we vragen aan de mannen of ze mee gaan, zijn er eenoaar die zeggen...hoe? Ik heb nog niks gehoord! Pfffff niet leuk vo mijn ventje
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 11:14:12
@ Nancy: onze vrijgezelle is inderdaad op dezelfde dag :-) 4 augustus Er zijn 3 'koppels' eigenlijk...mijn nichtje haar partner gaat mee (maar dus enkel naar den Duvel) en dan normaal gezien de partner van mijn getuige (die dus nu nog niet ingeschreven is) en dan 1 van de organisators (de getuige van Tim) zijn vriendin gaat ook mee met mij. Maar daar moet k dus niks tegen zeggen, hij luistert ni en tis hij die het karten te duur vond!
Ah ja, en mijn schoonzus gaat ook mee met mij...haar man is organisator 2 en luistert al helemaal niet! :-) Ik denk dat ik mijn schoonmama er ga over aanspreken...en daar is tegen zeggen dat ik het heel erg vind dat er zo weinig volk mee gaat! (dan komt het zowiezo terug naar organisator 2 :-) )
Oh ja, ne goeie 'fond' is nodig zene...ze kunnen beter gewoon frietjes gaan eten of zo?? Das nog beter dan een enkele bitterbal :-)!
Tof dat jullie toch bij elkaar in de buurt blijven! Mijn liefje wou absoluut thuis slapen na zijn vrijgezelle...dat zal dus niet het geval zijn (1 ding is er goed aan, hij gaat zo beschonken zijn dat em het niet beseft dat ik niet naast hem lig!!).
Ik zie straks de getuige van Tim en ik ga hem is even apart nemen om te vragen wie er nu allemaal mee gaat, wie er niet zou gereageerd hebben enz...maar ja, de T-shirts zijn blijkbaar al gedrukt, dus voor diegene die nu nog inschrijft, is er geen T-shirt...
Ik zeg het...tis een SOEP!!!
@ Sarah: mannen kunnen precies echt niet organiseren é...die denken maar aan 1 ding: zo snel mogelijk dronken geraken en de vrijgezel in een zo onnozel mogelijk pakske steken :-) ai ai ai...ik hoop dat het toch nog zal meevallen voor je verloofde!!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
13-7-2012 11:23:19
Nja dat is idd niet zo leuk! Mijn vriend zou eerst geen vrijgezellen hebben. Hij praatte er altijd over, maar ik wist gewoon dat er niemand mee bezig was. Tot vorige week. Toen waren we uitgenodigd bij een koppel en de dames zijn gaan winkel en de mannen waren thuis gebleven om te pokeren. Toen we terugkwamen vertelde het manneke me over het geweldig plan van zijn vrijgezellen: ze gaan dus op survival weekend! Zonder eten, ze nemen maar 1 gsm mee, ze gaan midden in de bos slapen... Oh jee, als dat maar goed komt!! Het is een typische jongensdroom dus laat hem maar jagen en vissen naar voedsel :D
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 11:30:05
Hij kan in elk geval niet stomdronken andere dames versieren é Alessia :-) Met wat geluk komt hij misschien een eekhoorn tegen in het bos waar hij een praatje mee kan slaan Maar het idee op zich vind ik wel origineel en als dat is wat hij graag wilt doen, gaan ze een superleuk weekend hebben!!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
13-7-2012 11:34:42
Haha, het feit dat er geen andere meisjes of vrouwen in de buurt zijn klinkt alvast super hoor :). Ik vind het voor hem wel heel plezant, al zal ik me toch dat weekend constant zorgen maken... Ze gingen zich een camouflagepak kopen en hup bos in... Ben benieuwd, het zal wel pas tegen half augustus zijn, hopelijk met wat mooi weer...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 11:38:07
Voilà! Het heeft zeker ook voordelen! Hopen op beter weer ja...dat zou aangenaam zijn! Hoe is het met je verbrande plek?? Helpt de flamigel wat??
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
13-7-2012 12:14:51
Oei das niet zo leuk! den Duvel is hier achter de hoek ;-) zie hier veel vrijgezellen doorgaan hoor :-D Sommigen hebben het in hun om iets te organiseren en anderen weer niet Hopelijk zijn ze toch nog met een leuke groep! Hoeft daarom niet met 20man te zijn. Met 6 tot 8 personen kan het zelfs nog leuker zijn! Hier organiseerd m'n ventje z'n baas de vrijgezellen en heeft daar ondertussen ook al wat ervaring in dus vertrouw er helemaal op dat hij de dag van zijn leven gaat beleven (buiten de geboorte en het huwelijk ) Het is normaal niet de bedoeling, maar mss moet jij een contact opnemen met de 'organisator' en zeggen hoe de vork in de steel zit! Hoop dat het alsnog ok komt! Zou er denk ik ook niet echt mee kunnen lachen dat ze over een overnachtig spreken (maakt niet uit waar) zou dit zelf ook niet graag hebben. Veel succes en hopelijk veel plezier met jouw vrijgezelle ;-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 12:35:15
Ja, voor hen is den Duvel een beetje het middelpunt voor iedereen en ik weet dat hij dat wel eens wou zien...dus ben wel nog akkoord met die activiteit :-) maar als ik dan hoor dat de partner van mijn nichtje 30€ moet betalen voor den Duvel + zijne T-shirt...vond ik da precies wel veel?
Ik heb vanaf t begin gezegd dat, indien ze naar zee gingen gaan, er weinig volk zou meegaan...en dat blijkt te kloppen é... Organisator 1 (de getuige) trekt zich daar niks van aan...als hij er maar bij is ;-) en als er maar veel drank is...dan is het ok voor hem. En ik denk dat hij blij is dat het 'Antwerps clubke' er niet is, gezien hij met één van die mannen niet zo goed overweg kan...
Organisator 2 (de schoonbroer) heeft mij een paar keer gebeld en daar heb ik hetzelfde tegen gezegd en benadrukt dat hij écht wou karten...maar dan gingen ze te laat aan zee toekomen en bla bla bla...ja, simpel...zet den Duvel dan in de voormiddag, op de middag eten, na de middag karten en dan kan je nog tegen 16u-17u aan zee zijn toch??
En dan zou er tenminste meer volk mee gegaan zijn (toch voor den helft van het programma!).
Ik ben zeker dat mijn ladies het goed gaan gedaan hebben :-)! Heb er alle vertrouwen in! En wij zijn met 17 denk ik...buiten 1tje (die op vakantie is) gaan alle gevraagde dames mee...ben er super blij mee!!
groetjes
|
|
Jolien
4-8-2012
|
13-7-2012 14:00:03
Hallo!!
Samen here! Ik heb mijn vrijgezellen al gehad op 23 juni en Sven heeft nog niets gehad en dit weekend en volgend weekend zijn we ni thuis! Dus hopelijk 28 juli want de dag voor de trouw zou ik dat niet willen en als hij er geen krijgt zou ook wel jammer zijn! Ik hoor ook hier en daar dat het niet goed loopt met de organisatie en mijn broer is ook niet gevraagd, wat ik heel vervelend vind! Ik vrees dat ze zich ook gewoon te pletter gaan zuipen!
Ik heb in iedere geval een vrijgezellen gehad om U tegen te zeggen!
Ik hoop dat het nog gaat meevallen Sandra en dat iedereen nog kan genieten!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 14:15:03
Ik hoop dat ook Jolien! En ik hoop ook dat er toch nog iets komt voor jouw verloofde é...zou jammer zijn anders!
groetjes!
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
13-7-2012 14:47:03
Wij hebben zo'n toestanden bewust willen vermijden door duidelijk te zijn tegen onze getuigen: wij willen een vrijgezellen-party SAMEN! We waren ook al een hele poos samen (12j) voor we trouwden, en wilden gewoon samen een superleuk feestje bouwen. We hadden aan de getuigen de lijst doorgegeven van wie we wilden dat ze erbij zouden zijn. Het was écht een superfeestje! We wisten dat 't een party zou worden, maar verder geen details, en ze hebben er echt iets van gemaakt (hoewel één vd 2 getuigen in Spanje woont en van daaruit veel moest regelen, en de getuige van mij veel moest heen en weer lopen), maar het was perfect !!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
13-7-2012 17:11:39
Je ziet dat de flamigel werkt maar het doet het nog steeds zeer. Ik moet het 2 weken gebruiken en daarna eventueel bio-oil. Ik hoop gewoon dat er geen of weinig litteken is. Je ziet wel echt dat het een goeie stuk is dat verbrand is geweest, maar hopelijk geneest het allemaal mooi... Groetjes, alessia.
|
|
nancy
14-9-2012
|
13-7-2012 18:04:38
Laat anders de bridezilla nog maar eens boven komen Sandra!! Het is toch hét belangrijkste dat het leuk is voor jou toekomstige hé!!!!
Veel succes met de babbel met de getuige!
Groetjes
|
|
Janine
30-6-2012
|
13-7-2012 19:16:57
Mannen regelen zowieso volgens mij meestal alles laat en veel sneller als vrouwen. Wij hebben binnenkort weer 'n vrijgezellen van 'n vriendin van mij die in sept. trouwt, maar daar zijn al meer dan 40 mails voor gestuurd. Bij die mannen is het toch altijd simpeler om te doen. Alessia: wat 'n leuk idee! Helemaal anders, en toch ook gezellig! Er hoeven niet altijd drank en vrouwen bij aan te pas komen.
Bij ons is het allebei erg goed (en niet overdreven geweest).
Succes alleszins!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
14-7-2012 15:15:09
Let's face it: vrouwen zijn veel gestructureerder en planmatiger dan mannen!
Mijn 2 getuiges zijn nu al ideetjes aan het verzamelen voor mijn vrijgezellen en hebben al de mogelijke aanwezigen bij mij nagevraagd, de getuige van mijn hub: die was in het begin grote mond: ja, we gaan naar Ibiza, etc maar toen een vriend van ons er onlangs nog es naar vroeg zei hij: mwa, we hebben nog tijd he, we zien wel, tkomt wel goed Er is natuurlijk nog veel tijd maar het feit dat hij er niet echt mee bezig was, kwetste mijn mannie wel wat.
Het blijft wel heel jammer voor je verloofde (en de verloren eekhoorn )
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-7-2012 16:27:40
Ja, echt...vrouwen zijn daar beter in é!! :-) Bij mannen gaat het enkel om drank :-)! Vorig jaar in oktober hadden we samen vrijgezellen van een bevriend koppel: de mannen zijn begonnen rond 13u en lagen zat in bed om 1u30! De vrouwen zijn begonnen om 8u!! 's ochtends en zijn al zingend (en ook wel beetje goed tipsy) thuisgekomen om 4u30!!! (en had de vrijgezel niet te zat geweest, ik had er toen gans Gent nog mee afgeschuimd!!) Dus ladies...wij zijn het sterke geslacht :-)!!
groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|