Terug naar overzicht
het eerste dat mij te binnen schiet is san marco Village, maar die hebben geen buitlocatie denk ik. Daar kan je ook wel je ceremonie houden en nadien feesten. Veel succes met je zoektocht naar de ideale locatie :-)
hallo,Je zou eens kunnen polsen bij restaurant de 3 rivieren in Rumst. Ik denk dat zij ook feesten doen en ze hebben ook een mooi groot terras. Ik weet wel niet of je het op die datum kunt afhuren... Op hun website vind je al veel info en foto's er is ook een grote speeltuin voor als er ook kinderen in de familie zijn.
Wij hebben ons feest gegeven in Hof ten Laere in Schelle. Daar is een prachtige tuin aan en een groot terras. Er is ook een kapel op het domein die ze nog gaan restaureren, tegen 2014 zal die wel klaar zijn ;-) Als je foto's van het domein wil zien: http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/GiTo4/
Wij zijn bijna een jaar getrouwd (morgen) en zijn na de wettelijke trouw gaan eten in Het Tolhuis in Schelle. Die hebben beneden een leuk zaaltje mét een tuin. wij hadden prachtig weer dus aperitief in de tuin. Je kan alles bekijken op hun site. Wij hebben er alleen maar lof over, héél fijne mensen, super bediening en valt heel goed mee van prijs. Succes
Hey Vicky,Ben je soms al gaan horen in de 3 rivieren in Rumst? Ik ben zelf ook nog op zoek naar een feestlocatie, maar ons huwelijk is pas volgend jaar, dus ik heb nog wel even tijd. Het ziet er wel leuk uit, maar moest jij hier al geweest zijn of je huwelijk hier gepland hebben, dan had ik graag jouw mening gehoord. Bedankt,Groetjes,Karen