Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal omgeving hemiksem / hobken / schelle

13-7-2012 13:45:45
Hoi medebruidjes,

Mijn partner en ik trouwen pas in 2014, maar ben al volop aan het zoeken naar een geschikte locatie voor ons feest.
We zouden trouwen in voormiddag, nadien meteen fotoshoot.

Dan zouden we met dichte familie (ouders, grootouders, broers) en getuigen gaan eten.

Nu zouden we ook graag een ceremonie doen met aansluitend een huwelijksparty.
Maar nu is het nogal moeilijk om er een zaal voor te vinden die zowel een eventuele buitenlocatie heeft voor de ceremonie en een ruimte voor de huwelijksparty.

De huwelijksparty willen we gewoon doen met een dessertenbuffet en dranken à volonté.
Maar we willen het toch nog low budget houden.
Hebben geen zin om hiervoor 4000 euro ofzo te betalen.
In totaal zullen we met maximum 60 mensen zijn.

Misschien hebben jullie wel wat ideetjes.

Groetjes

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3482

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik13-7-2012 14:24:10

het eerste dat mij te binnen schiet is san marco Village, maar die hebben geen buitlocatie denk ik. Daar kan je ook wel je ceremonie houden en nadien feesten. Veel succes met je zoektocht naar de ideale locatie :-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik13-7-2012 14:39:02

hallo,
Je zou eens kunnen polsen bij restaurant de 3 rivieren in Rumst. Ik denk dat zij ook feesten doen en ze hebben ook een mooi groot terras. Ik weet wel niet of je het op die datum kunt afhuren... Op hun website vind je al veel info en foto's er is ook een grote speeltuin voor als er ook kinderen in de familie zijn.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik13-7-2012 18:14:42

Wij hebben ons feest gegeven in Hof ten Laere in Schelle. Daar is een prachtige tuin aan en een groot terras. Er is ook een kapel op het domein die ze nog gaan restaureren, tegen 2014 zal die wel klaar zijn ;-) Als je foto's van het domein wil zien: http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/GiTo4/

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik14-7-2012 8:05:54

Wij zijn bijna een jaar getrouwd (morgen) en zijn na de wettelijke trouw gaan eten in Het Tolhuis in Schelle. Die hebben beneden een leuk zaaltje mét een tuin. wij hadden prachtig weer dus aperitief in de tuin. Je kan alles bekijken op hun site. Wij hebben er alleen maar lof over, héél fijne mensen, super bediening en valt heel goed mee van prijs.
Succes

Karen
15-5-2015
 Meld misbruik27-3-2014 8:06:17

Hey Vicky,

Ben je soms al gaan horen in de 3 rivieren in Rumst? Ik ben zelf ook nog op zoek naar een feestlocatie, maar ons huwelijk is pas volgend jaar, dus ik heb nog wel even tijd. Het ziet er wel leuk uit, maar moest jij hier al geweest zijn of je huwelijk hier gepland hebben, dan had ik graag jouw mening gehoord.

Bedankt,

Groetjes,

Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info