Terug naar overzicht
Ons thema is "reizen". Wij trekken dit in de viering door naar "samen op weg". We zijn van plan om iedereen in de mis zijn naam op een kei te laten schrijven die ze dan allemaal in een grote glazen vaas moeten leggen waarop onze huwelijkskaars wordt geplaatst. Zo maken zij allemaal deel uit van onze weg samen en vormen zij mee de basis van ons verdere geluk.
leuk idee!trouwens, zie jij mijn foto? ik zie enkel nog dat bruidsmannetje
Ik zie jouw foto hoor!Je kan ook met een wensboom in de viering werken hé!
dat is waar, nog al gezien.Ons thema is jaren '20 en art deco, maar het allemaal-samen-moment is net iets moeilijker in die sferen te krijgen, tenzij we allemaal samen de charleston uitvoeren in de kerk of een uit die tijd illegaal alcoholisch drankje consumeren!
hihi, kan leuke beelden opleveren!effe denken hoor: veren zijn toch typisch voor die stijl he?Misschien kan je werken met "elkaar een pluim geven". Mensen zeggen het te weinig aan elkaar als ze iets goed vinden. Het is tijd om elkaar es letterlijk een pluim te geven en zo te tonen hoe ze elkaar appreciëren. Dit kan je misschien bij een bezinningsmoment inlassen?
hey superleuk idee Rebecca! klinkt alvast vredelievender dan elkaar om de hals vliegen met een lange parelketting!hier ga ik over brainstormen, goed idee! :)
we hebben al wel gezorgd dat aan de bloemen van elk bankje lichtroze pluimpjes verwerkt waren
ik was zelf al aan het denken om de personen langs je een kus te geven telkens het refrein kwam van het liedje 'cheek to cheek' van Ella Fitzgerald, maar dat is nog niet echt hoe het moet zijn vind ik...
Er zijn veel mogelijkheden denk ik, zo ben ik aan het bekijken om bij de vredeswens mensen een gelukshartje te laten uitwisselen (heb er goedkope gevonden) met een eigen wens erop, dat maakt het toch allemaal net iets interactiever/origineler.Je idee met de keien vind ik super, Rebecca!
Ik heb al een klein jaartje de tijd gehad om te brainstormen, het wordt afkicken achteraf! ;)