Terug naar overzicht
Ik volg even mee...
Hallo NellyWij zijn van plan om er vragen in te zetten, aantal serieuze, aantal grappige, zodat de gasten ook meteen weten wat erin zetten, en levert achteraf wel grappig antwoorden op denk ik.Groetjes
Hey Tina,Dat zijn zo van die vragen zoals je kan terug vinden op oa de feestviltjes vermoed ik?Waar zetten jullie die vragen dan?Schrijven jullie deze op het eerste blad allemaal bij elkaar of op elk blad een aparte vraag?Alvast bedankt voor de tip!
Wij hebben een zelfgemaakt fotoboek als gastenboek en hebben hier op de linker pagina een aantal tekstballonnen met vragen in en aan de rechterkant 2 lege witte vakjes (met een fantasierandje errond) waarin de gasten dan nog zelf iets kunnen invullen. onderaan de linkerpagina staat er dan een vakje gelezen en goedgekeurd door..... zodat diegene die enkel de vragen invullen hier hun naam kunnen invullen.Leek ons wel een leuk idee en nu hopen dat ze het ook effectief invullen.Verder hebben we ook nog een grote zelfgemaakte kader waarin in de mis een puzzel gemaakt gaat worden door onze kinderen met aan de ene kant een aantal woorden met veel betekenis en dan aan de andere kant staat onze foto van op de uitnodiging. De kader is zeer ruim gemaakt en het is de bedoeling dat alle gasten daar ook hun naam op schrijven en dat we die thuis omhoog hangen.groetjes
ik volg dit ook mee
Welke vragen zou je dan schrijven ?
Ook weinig inspiratie momenteel voor vragen..... :)
De vragen die ik ooit al ben tegen gekomen op een trouwfeest:- Voorspel onze toekomst- Geef tips voor een geslaagd huwelijk-Wie van ons beide vind je het leukst
Hallo NellyWij zijn van plan om een A4 formaat van gastenboek te kopen, en dan de vragen te printen op mooi papier en deze bladen erin te kleven. Als ik ze anders allemaal ga moeten schrijven, gaat niet goedkomen denk ik :-) we schrijven wel op de eerste blz nog iets, zodat het zeker duidelijk is wat ze moeten doen.Hieronder een heel aantal voorbeelden van vragen, wij moeten er zelf ook nog uit selecteren:Wat zijn je speciale wensen voor het bruidskoppel?Wie is de baas in huis?Hoeveel kinderen zal het bruidspaar krijgen?Geef 3 tips voor een geslaagd huwelijkOmschrijf het bruidspaar in 5 woordenWat is het eerste woord dat in je opkomt wanneer je aan de bruid of bruidegom denkt?Hoe zien jullie het bruidspaar binnen tien jaar?Hoelang heb je vandaag voor de spiegel gestaan?Heb je je buik ingetrokken op de foto?Hoe vaak ben je van gedacht veranderd over je kleedje/schoenen/schmink voor vandaag?Welke onderhandelingstrucs heb je gebruikt om vandaag geen BOB te moeten zijn?Ik moest een traantje wegpinken toen ....Het leukste deze avond was ......Wat zou bruid voor bruidegom (moeten) doen als zij iets goed te maken heeft?Wat zou bruidegom voor bruid (moeten) doen als hij iets goed te maken heeft?Wat vond je het mooiste moment van deze dag?Wie had er vandaag het meeste stress?Wat wil je gewoon nog eventjes kwijt?Wat vinden jullie van het huwelijksfeest?Wie is de volgende die gaat trouwen?Heeft u te diep in het glas gekeken?Waarom vormen bruid en bruidegom een mooi koppel? Veel succes nog!GroetjesTina
Tina: gaan sommige pagina's dan echt niet ongelooflijk vol staan? Bovendien moet je er dan ook voor zorgen dat iedereen telkens zijn naam tussen haakjes achter zijn antwoord noteert... Lijkt me toch moeilijk. Of zie ik het te ingewikkeld?
We moeten wel nog selecteren in de vragen, en gaan telkens plaats laten voor de antwoorden. Vanboven ga ik nog iets voorzien dat ze altijd hun naam kunnen schrijven zodat we weten van wie het komt. Ik heb het voorlopig alleen nog maar in gedachten, maar volgens mij gaat het goed komen hoor, dus niet te ingewikkeld.
Ok, laat eens weten hoe je het dan uiteindelijk gedaan hebt hé. ;-)
Fien, stuur mij even je mailadres door, dan zal ik het word document eens doorsturen hoe ik het voorlopig gemaakt heb.
zou je dat naar mij ook eens willen doorsturen Tina?Mijn email is: melissa.martens@scarlet.beGroetjes!
Hoi kan je het naar mij ook eens doorsturen? wil ook iets anders dan een gewoon gastenboek: sofie.debusschere@hotmail.com alvast bedankt!
Ik zal hier ook even meevolgen. Wij zouden ook graag een gastenboek doen maar ook met van die gekke vragen en nadien telkens de foto van de koppels erbij kleven. Tina het zijn leuke vragen die je hier deelde. Groeten
Hierbij nog enkele vragen die wij erbij gaan zetten:* Dit vond ik minder aangenaam vandaag: * Wat is je wens voor ons? * Wie vind je het beste gekleed op het feest? * Wat (of wie) miste je deze dag? * Dit was mijn reactie toen ik hoorde dat ... & ... gingen trouwen: * Het lekkerste wat ik vandaag gegeten heb is: * Wie heeft volgens jou het meest gedronken op het feest? * Deze 3 voorwerpen heb je zeker nodig voor een goed huwelijk. * Geef ons een goede tip om het terug goed te maken mochten we ooit eens ruzie maken. * Geef ons een goede tip voor op huwelijksreis. * Wat moeten we ons zeker herinneren van deze dag? Verder gaan we er ook nog wat stiften en klerupotloden bij leggen.Wie weet is er iemand in een heel artistieke bui en maakt die wel een mooie tekening.(natuurlijk wel oppassen dat neefje van 3 niet heel ons gastenboek volkribbelt:-)