Terug naar overzicht
Hey ElsyWat jammer! Bedankt voor de tip, ik zal hem zeker onthouden!Groetjes
oh das spijtig. Wij zijn voor een wensboom gegaan en het is zalig om hem in onze living te zien staan. Af en toe nog eens een berichtje lezen in het voorbijgaan, en ik kan er weer even tegen.
Wij hadden canvasdoeken en stiften gehaald maar zijn deze ook vergeten te leggen. We gaan er nu de kaartjes op kleven en deze ophangen ofwel een collage van trouwfotos. Dan heeft het nog iets nut :-)
Oh is idd niet fijn! Onze weddingplanner is sowieso van plan om eens rond te gaan ermee nog... Goh zo jammer ! Bedankt voor de tip !
Een bevriend koppel van ons was het ook vergeten. En zelf denk je er als gast ook niet onmiddelijk aan. Jammer is het wel, maar ik denk dat de velen complimentjes de dag zelf ook wel heel goed zullen doen!
Hier beetje hetzelfde hoor... Bij de receptie lag deze nog aan de ingang/uitgang, maar dan liepen er ook al veel mensen langs... Bij het feest eigenlijk helemaal vergeten (en stom stom vergeten te melden in de speech) en dan ineens, toen het al redelijk laat was, zag ik hem liggen en heb ik hem nog laten rondgaan aan de tafels... Er staan wel leuke dingen in, maar er kon nog meer ingestaan hebben :-(
ja indd!! maar bij ons in de mis moesten ze geen geld in de schaal gooien maar gelukwensen, ze hadden van de seremonie meester blaadjes en stylo gekregen!! dus die gaan we er in plakken!! maar bij sommigen staan wel de naam niet op!! dus we hebben indd nog iets!!dus mensen niet vergeten he!!!!!