TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Manuela
4-8-2012
|
13-7-2012 15:53:49
Ik herken dit gevoel voor 100%! Vrijgezellen moet van mij echt helemaal niet!
Ben ook beetje bang voor wat m'n vriend allemaal te wachten staat. Heb ook al gezegd dat ik niet wil dat hij volledig bezopen thuis komt en niemand lost er een woord over! Vooral als ik dan weet wie er aan mee gaat doen :s Dat zuipen en het gedacht van eventueel strippers.. Bah! Dan mogen ze mij ook ouderwets noemen hoor, ik ben daar echt niet voor te vinden! En ik dan maar hopen dat ze dat een weekend zouden doen, dat ik ook weg kon naar vrienden, zodat m'n gedachten verzet zijn... Nu doen ze dat net in het weekend dat m'n beste kameraad papa wordt, dus ik heb niets om m'n gedachten te verzetten.
Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n nachtmerries :)
En ja, mij staat er blijkbaar ook iets te wachten, maar zelfs daar hou ik m'n hart voor vast :s
We overleven het wel zeker? :)
|
|
Julie
22-9-2012
|
13-7-2012 16:52:15
Goh, op zich kan ik wel tegen zo'n manne-zever ;-) ze zullen u idd gewoon aan't plagen zijn, en voelen dat u wat doet, maar de avond voor jullie huwelijk??? een kater op jullie huwelijk? een huwelijk is wel beetje duur om het te vieren met een kater.. veto en verplaatsen zou ik zeggen ;-) Veel succes!
julie
|
|
Evelien
1-9-2012
|
13-7-2012 17:02:36
Heyhey,
Ik herken het volledig!! Al is het hier mijn pa die mij constant "plaagt" en maar blijft doorgaan, ook al laat ik duidelijk merken dat ik het niet leuk vind. Zo zegt hij bvb steeds dat hij de avond voor ons huwelijk samen met mijn toekomstige op café gaat gaan en daar zwaar gaat doorgaan tot de volgende ochtend en dat ik hem pas in het stadhuis zal zien enz enz....
Kan er me zo aan ergeren hé!!!
Gelukkig zijn de meeste van mijn toekomtige zijn vrienden wel normale, volwassen mensen en gaan die 2 weken op voorhand iets ineen steken, maar niet zonder eerst aan mij te vragen of ik het wel zie zitten, wat ik natuurlijk super vind!
Ik zou zeggen, veel sterkte, je bent zeker niet alleen en probeer desnoods ervoor te zorgen dat jullie samen een "vrijgezellen" organiseren bvb door een BBQ of een fuifje in een zaaltje te geven.
Groetjes!
Evelien
|
|
Katrien
22-9-2012
|
13-7-2012 18:10:51
hier hetzelfde... en ze willen me niet vertellen wat ze gaan doen wat ik nog veel erger vind!
'k moe zeggen, kvertrouw heel die bende voor geen haar als er geen partners bijzijn (dan ist van alle remmen los en hoe rapper zat hoe liever want er zijn geen vrouwen bij) Dat beloofd wat he :)
Nuja, mijn vriend begrijpt me hierin totaal niet... Zelf vind ik ne vrijgezellen ook echt wel onnozel en kzou veel liever gescheiden activiteit hebben om dan met de avond iets samen te eten en ergens naartoe te gaan maar dat zit er niet in want niemand wil dit... Dus doe ik maar niets en wacht ik wel af wat het brengt.
Bij ons ist wel niet de avond voor de trouw, da zou ik er echt wel over vinden :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-7-2012 18:48:38
Oh nee :-(...en dan nog de avond voor de trouw! Dat zou ik zeker proberen te veranderen...ale...
Mijn liefje zijn vrijgezelle is dan wel 'geregeld', het kon beter...en ze gaan ook allemaal stomdronken zijn, maar denk niet dat er strippers aan te pas gaan komen...al ben ik ook niet helemaal 'gerust'...in het hoogseizoen veel loslopend 'wild' aan zee ;-) if you know what I mean..
Sterkte in elk geval!!
groetjes
|
|
Silke
4-5-2013
|
13-7-2012 19:04:23
Ik begrijp je! Ik trouw pas volgend jaar maar mijn broer is mij ook al aan het plagen over de vrijgezellen. Ik heb ook al schrik wat het allemaal gaat geven. Mijn vriend en ik zijn er allebei niet zo voor maar we zullen er niet onderuit kunnen vrees ik. Ik zou het ook niet leuk vinden moest mijn verloofde zo kei zat thuiskomen en dan moeten horen dat er strippers waren enzo, das gewoon niet zo leuk he!! Ik hoop dat het allemaal nog meevalt bij u en meestal blijft het enkel bij plagen hoor, ik zou je toch niet te veel zorgen maken. En de dag voor uw trouw vind ik toch ook geen goed plan, dat zou ik nog veranderen.
|
|
sarah
30-7-2012
|
13-7-2012 19:27:18
Ik begrijp je volledig!
ik ben vorig jaar getrouwd en wij hebben geen van beiden een vrijgezellen gedaan Onze vrienden waren wel zinnens van dit te doen maar ik was er gewoon niet voor en we hebben toen beiden beslist van het niet te doen gewoon omdat ik van tevoren wist dat ze hem zo stomdronken gingen voeren dat er ongelukken gingen van komen .van strippers had ik geen schrik je moet je ventje vertrouwen anders moet je niet met hem trouwen maar die alchol dat is miner
De avond voor de trouw daar zou ik zeker een stokje voor steken want dat is om problemen vragen je wil toch je ja-woord niet geven tegen een zombie met een kater die nog ruikt naar het bier van de dag ervoor???
|
|
Melissa
11-8-2012
|
14-7-2012 8:37:02
Bedankt voor jullie troostende woordjes dames... Ja, het zit echt heel diep... En de avond voor onze trouw...bah, ik mag er niet aan denken... Ons plan was dat wij apart gingen slapen de avond voor de trouw, en aangezien mijn ouders te ver wonen zou mijn ventje dus bij zijn ouders gaan slapen...en laten die nu nét een café hebben!!! Mijn toekomstige schoonmoeder zegt ook wel dat ik geen schrik moet hebben, en dat ze hem desnoods boven vastbind in de zetel... Maar ik ken mijn ventje ook e...en als al zijn kameraden in't café zitten gaat hij écht nie boven gelijk een lammeke naar den tv zitten zien zenne... Ze zijn in staat om hem persoonlijk mee te sleuren... Nu, is er sinds gisterenavond wel sprake van dat mijn mama pas 's morgens naar mij zou komen, omdat zij ook huisdieren heeft en het eigenlijk niet zo ziet zitten om die ook al alleen te laten van de dag ervoor. Dus ik denk dat dat mijn 'redding' zal worden, hoe raar het ook klinkt... Dan moet hij maar thuis slapen en 's ochtends naar zijn ouders gaan eh...dan hoef ik ook genen schrik te hebben dat hij mee ne kater toekomt... Dus ik HOOP echt dat 't zo loopt en dat ik gewoon kan wakker worden in z'n armen..
|
|
tine
14-8-2010
|
14-7-2012 11:45:26
de strippers zou ik nog toelaten, tis maar ene keer, en als je je ventje vertouwt...laat ze er maar plezier in hebben dan. maar de avond voor de trouw dat zou ik niet moeten weten hoor! minstens het weekend er voor. hamer dat er maar in bij je ventje!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
14-7-2012 15:19:58
Hey Melissa Ik ben nu al zo'n 85% zeker dat er een stripper komt op mijn hub zijn vrijgezellefeestje. Het klinkt misschien raar maar daar ga ik niet van wakker liggen. We zijn nu lang genoeg samen (plus we trouwen) om me daar kopzorgen om te maken - het blijven tenslotte mannen hé. Wat dat gepest van de beste vriendjes betreft: bwah, pak die later nog maar es goe terug - ze doen niet liever dan verloofdes op stang te jagen maar veelal blijven dat grote woorden hoor. Vergeet niet dat je verloofde voor JOU heeft gekozen, met JOU wil trouwen en dus super veel van je houdt. Draai hem maar meermaals in zijn soep dat de avond ervoor ECHT niet kan - daar zou ik ook totaal niet mee alchen hoor! Courage meid !! Dikke knuf
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|