Terug naar overzicht
leuk idee!wij denken ook aan dit concept, via het feestviltje
Klinkt ontzettend leuk!Hebben jullie die kaartjes en het doosje ook volgens een bepaald thema gedaan qua lay-out en kleur?En hadden jullie de gasten wat inspiratie gegeven, want zoals je zelf al zegt, weet je vaak niet wat schrijven in zo'n gastenboek
De kaartjes waren standaard witte stevige kaartjes (Ava) waar ik in de rechterbenedenhoek een hartje had uitgeponst.De doosjes waren stiekem gewoon "frietbakjes" van Ava, met hartjes op gekleefd (dezelfde als uitgeponste bij de kaartjes, maar dan ook in 't rood).De tekst bij de kleine kaartjes:Laat of vroeg, kort of langEr zijn kaartjes genoeg, dus ga je gang!Je kan ze kwijt aan de ingang in het lieveheersbeestjes-doosjeZodat wij ze kunnen lezen over een poosje.Groetjes!
Wij hebben een wensput, met wenskaarten waar ze dan een wens op moeten schrijven.Is eigenlijk zelfde principe als janine, maar dan met een wensput.
Ontzettend bedankt voor de hele beschrijving Janine!Dit is zeker een kanshebber voor op ons huwelijk.Groetjes
Leuk idee! Ga ik onthouden !
Vergelijkbaar met wat wij hadden!A4 verdeeld in 4 kaartjes, (A6 formaat dus), met op elk kaartje een vraag... per tafel had ik een party-box gemaakt met deze wenskaartjes met vragen op + enkele stiftjes + glow in the dark stokjes voor tijdens de openingsdans + richtlijnen omtrent onze fotobooth. geweldig grappige resultaten, en ook mooie en lieve. kaartjes zelf gemaakt in publisher en afgedrukt op eigen printer en gesneden met eigen snijmachine. kostenbesparend werken :)Nu ga ik in AVA fotobladeren gaan kopen om deze kaartjes mooi in te verzamelen !Liefs.x