TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
14-7-2012 12:10:06
Hier nog 1 maand en 3 weken, die 1 maand klinkt zo verschrikkelijk dichtbij!! Wat wij nog moeten doen zijn voornamelijk prulletjes. De uitnodigingen zijn al eventjes uit de deur en tot nu toe hebben er 93 man bevestigd en 5 hebben zich verontschuldigd. Nog een deel te gaan, maar het meeste daarvan zijn familieleden waarvan ik het nog niet weet. Zo heeft Jonathan een onkel die getrouwd is met een vrouw die blijkbaar verjaart op 7 september. Ik heb die mensen nog nooit gezien en ik wist het dus niet en Jonathan blijkbaar ook niet, Nu weten ze niet of ze gaan komen omdat ze graag een eigen feestje willen. Och jah zeg ik dan, laat ze maar doen hè. De oma van Jonathan uit Parijs komt waarschijnlijk niet want zij heeft een reis geboekt en komt pas 6 september aan en dan zou ze er niet meer kunnen geraken. blabla... :)
Verder moet ik nog heel veel printen. Nog eventjes goedkeuring vragen en dan kan het door de printer. De tafelnummers wil ik graag op fotopapier afdrukken, dus ik moet het nog eventjes uitproberen of het het gewenste effect heeft.
Mijn boeketje en de corsages moet ik ook nog bestellen, ik denk ergens rond half augustus. Ik heb wel een idee hoe ik het wil... Muzieklijst is af alleen moet ik de lay-out nog wat mooi maken :) Een openingsdans hebben we ook nog altijd niet gevonden. (ik heb een moeilijk man :D).
Ik moet ook nog een cd maken met de intredeliedje en liedjes tijdens de middaglunch en eventueel ga ik ook nog aparte kaartjes maken voor een aantal mensen die niet naar het avondfeest komen. Mijn liefje moet zijn schoenen gaan kopen, heeft hem al gezien maar nog niet gekocht!! Huwelijksreis moet hij ook nog plannen, ik weet niet naar waar we gaan dus het zal een verrassing worden.
In augustus hebben we heel wat afspraken vaststaan met dj, videograaf, feetzaal... De tafelindeling heb ik ongeveer in mijn hoofd dus dat zal geen moeilijke job worden! de 27ste juli heb ik mijn tweede pas! Dit keer komen mijn schoonmoeder en schoonzus ook mee. Ik hoop dat ze het een mooie jurk vinden en anders hoop ik gewoon dat ze heel goed kunnen liegen :).
Dat is het eigenlijk ongeveer, behalve nog een aantal prullen he (decoratie kopen, bloemenmandje vinden,...)
De tijd gaat zo snel! We zijn begonnen met 372 dagen en nu staan er nog maar 54 dagen op de teller. Ik kijk er gewoon zo hard naar uit, geen zenuwen maar ik ben gewoon ongelofelijk ongeduldig en nieuwschierig. Ik wil feest, mijn feest (aleja ons) :D
Groetjes, Alessia
|
|
darinka
15-9-2012
|
14-7-2012 12:20:35
Hier nog 62 dagen en het meeste is geregeld :D Wat we nog moeten doen is: Mijn trouwjurk passen AS zijn kostuum gaan passen Bruidsboeket gaan kiezen ( gaat AS met zijn mama kiezen :p) Aan papa vragen of hij wilt weggeven (gebeurt vanavond) menu gaan afspreken met de zaal (de dinsdag voor onze feest) Aan de dj onze muzieklijst geven (openingsdans EINDELIJK gekozen) en dan de kado's van ouders en getuigen afwerken
|
|
Evelien
1-9-2012
|
14-7-2012 13:42:34
Heyhey,
Hier nog 48 dagen en ik denk dat we ook goed op schema zitten ;-).
* zaal en menu zijn gekozen; * fotograaf en dj liggen vast; * kledij is in orde incl schoenen en accesoires, ik en mijn ventje moeten begin augustus gaan voor de laatste pas; * vervoer en ceremoniemeester zijn in orde; * wet en kerk liggen vast, enkel de kerk moet nog betaald worden (volgende maand); * misboekje is af, moet enkel nog gedrukt worden; * bedankjes avondfeest zijn af, enkel de snoep voor de kinderen moet nog gemaakt worden; * bedankjes ouders en getuigen zijn besteld en bijna af; * uitnodigingen zijn allemaal weg sinds eind juni; * bruidsboeket en corsages zijn besproken; * zondag ga ik met mijn bloemiste (tante) de kerk bekijken; * het hotel voor de huwelijksnacht is geboekt; * huwelijkreis ligt vast en de 1ste inentingen hebben we al gehad; * internationale reispas is aangevraagd en kan volgende week opgehaald worden; * gastenboek en enveloppendoos hebben we al en moeten enkel nog wat afgewerkt worden; * zelfgemaakt ringkussentje is af; * de bruidskaars is besteld; * de ringen krijgen we deze maand geleverd, dus dat is ook in orde; * proefmake-up en kapsel is achter de rug en goedgekeurd;
Ik denk dat het dat zo wat is, dus we zitten wel goed op schema denk ik ;-). Nu wachten op de bevestigen en dan kunnen we ook de menu's en naamkaartjes laten drukken.
Kan echt niet meer wachten!!
Groetjes!
Evelien
|
|
tamara 7/9/2012
|
14-7-2012 14:14:01
bij ons is alles geregeld uitnodigingen zijn verstuurd (2weken) en enkel bevestiging van schoonzus en een goede vriend in augustus nog een afpraak met de fotograaf en dj wss zal ik nog andere schoenen voor de kinderen moeten halen, want die hebben een groeispurt gekregen
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-7-2012 16:36:43
Hey Nancy,
Ge zijt gewoon volledig GOE bezig! :-) hihi!
Bij ons nog to do: - taarttopper wegdoen naar taartenbakster (morgen) en voorschot betalen - bruidsboeket definitief vastleggen (volgende week ergens) - reispassen aanvragen (volgende dinsdag) - 2de pas (7 aug) - boudoir shoot en proefmake-up (8 aug) - kledij kleinste bruidsmeisje (18 aug)
Morgen gaan we naar onze kever kijken ;-) het is een witte cabrio geworden...goed of slecht weer, dat dak kan toe e :-) hihi!
En dan nog deco é: die lampionnen zijn een ramp...heb intussen 4 turquoise van 45 cm diameter, maar ze zijn nog niet bij mij geraakt...mss toch on line nog een aantal bestellen... En dan nog van de led lampjes bestellen, ballonnen kopen...en nog is naar de zaal om te kijken wat we waar gaan hangen :-). En nog wat ander prullen voor in de zaal :-)
Voor de rest bevestigingen opvolgen (momenteel 78/112).
En mijn liefje kwam ineens ook af dat we de fruitsap voor de receptie zelf moeten aankopen - was ik helemaal vergeten!!! Goei punten voor hem zene!
En die slapeloze nachten heb ik ook...ale, inslapen is moeilijk...heb precies ne verhoogde hartslag 's avonds :-) ambetant!!
Geniet er nog van é ;-)!!
groetjes
Sandra
|
|
Katja
15-9-2012
|
14-7-2012 21:42:03
Goh, echt ontspannen ben ik toch nog niet hoor... Ik heb het gevoel dat ik nog 1001 dingen moet doen en onze dag is al 15 september... - cadeau getuigen - cadeau ouders - live muziek kerk (dit is grandioos mis aan het lopen...) - openingsdans - gastenboek (of iets anders) - bedankjes - idee voor de tafelverdeling + uitwerken - snoepjes om uit te delen aan de kerk - misboekje verder afwerken als de pastoor zij fiat heeft gegeven - speech - bruidsboeket en andere bloemstukken bestellen - enveloppendoos - iets om de ringen te dragen door onze kindjes - afspraak ceremoniemeester - ringen afhalen - bruidskaars afhalen
het zal rap daar zijn.... Ik hoop dat ik tegen dan weer wat rust heb gevonden. Allé, ik vind het enorm leuk om alles voor te bereiden, maar ik wil een aantal zaken dan weer net ietsje anders dan anders en dus tja...dan kruipt daar tijd in hè... Maar ja, het zal wel goed komen zeker!!
Succes allemaal
|
|
Hilde
7-9-2012
|
14-7-2012 22:29:16
Hebben jullie een idee ivm het gastenboek. Ik wil dus een gastenboek maar ik wil op elke pagina een aantal vragen noteren die de genodigden moeten/kunnen beantwoorden. Hoe doen jullie dit? Zelf schrijven of ....???
|
|
elke
21-9-2012
|
14-7-2012 22:54:52
Hoikes
Hier ook nog veel op het to do lijstje hoor. - openingsdans kiezen - muziek gemeentehuis - muziek avondfeest - kaartjes voor wensboom maken (gastenboek) - pas trouwjurk (22/08) - proef make-up (22/08) - proefkapsel (22/08) - ventje kostuum passen - ventje schoenen - bruidsboeket voor mij en mijn dochter (regelt mijn ventje) - idee om de ringen te brengen door onze 2 kindjes - enveloppendoos - speech - ringen afhalen (1/09) - cadeau ouders - cadeau getuigen - tafelindeling uitwerken - menukaarten (menu is deze week beslist) - muziek bespreken met dj - bespreking feestzaal (eind augustus)
en waarschijnlijk ben ik nog wel kleine dingen vergeten.
Ook hier is het wakkerliggen van de partij, ik heb zelfs al nachtmerries gehad. geloof me, is echt NIET leuk.
Greetz Elke
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
inge
15-9-2012
|
15-7-2012 9:01:33
Hey, het nadert snel he. Eens de verlofperiode voorbij, is het onze beurt. Hoe ver staan wij. Wij zijn in juni getrouwd voor de wet. Alles is zowat geregeld: -misboekje gemaakt -ondertrouw gedaan -uitnodigingen verstuurd deze week -kledij ok (enkel nog schoenen voor mijn ventje) -vervoer geregeld -menu is besproken -dj, ceremoniemeester, vervoer, zanger in kerk, .... ok, enkel nog laatste keer afspreken -bruidsboeket besteld -bedankjes voor kindjes aan de kerk, gerief heb ik al, juist nog klaarmaken -ik denk dat ik rond ben, uitgezonderd nog de menu's laten drukken en de misboekjes
groetjes Inge PS: als je nog aan iets denkt, zeg maar, ik zal dat ook doen zo kunnen we elkaars geheugensteun zijn enjoy
|
|
Sandra
7-9-2012
|
15-7-2012 9:14:18
Hey Nancy, Al op http://www.lemony.nu/ gekeken? Mooie juweeltjes en goeie prijs ;-)! Hangt er vanaf welke stijl je zoekt...Ti sento heeft ook mooie juwelen (vind je bij de meeste grote juweliers) maar de kwaliteit is niet altijd geweldig op lange termijn... Succes! groetjes
|
|
|
Bianca
14-9-2012
|
15-7-2012 14:10:10
Hallo iedereen, hier beginnen de kriebels ook volop te komen.. Dingen die nog moeten gebeuren: - cadeaus getuigen en ouders - iets voor de bruidskindjes om onze ringen te dragen (wil geen traditioneel kussen) - heb alles in huis om (300!) cadeautjes voor de kinderen te maken (ben nl directeur van een school), maar deze bedankjes moeten nog ineengeknutseld worden.. - schoenen voor de bruidskindjes - deze maand moeten we onze trouwringen nog afhalen - eerste pas 16 aug + proef make-up (ben dus last minute serieus aan het diëten) - houten letters als gastenboek moeten nog aankomen (spannend!!) en dan moet de '&' nog geverfd worden in een andere kleur - uitnodigingen zijn weg, nu nog wachten op de bevestigingen - ikzelf moet nog voor lingerie (tips??) - teksten gemeentehuis ga ik zelf schrijven (maar heb wat stress nodig!!) - enveloppendoos nog verder afwerken - eind augustus samenkomen met de zaal voor verdere afspraken.. - bruidsboeket (doet mijn verloofde..) - danslessen in augustus - bedankjes voor genodigden (maar heb totaal geen idee!!) - mijn 101 redenen boek verder afwerken.. Mijn verloofde is tot en met zondag in het buitenland dus dan heb ik tijd om dit verder af te werken..
Help als ik dit lijstje zie, word ik toch een beetje zenuwachtig.. Maar alles komt wel goed, hehe..
Nancy, Ik heb mijn juwelen besteld via Juwelen Ellement (facebook). Heb in mijn kleed poedrroze accenten en deze zijn overgenomen bij mijn juwelen.. Ze zijn echt prachtig geworden!! Moet je maar eens zoeken op facebook..
Nog veel plezier allemaal!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|