Terug naar overzicht
Katja, in een verslagje van Melissa, onlangs op het forum, staat een link naar zo'n vingerafdrukboom!
Op etsy.com vind je ook vele voorbeelden. Je moet wel kijken of ze verzenden naar Europa want is een amerikaanse site.
Wij hebben zo een canvas doek gekocht in de ikea. Staat zo wat bos en een junglebrug op, maar toch nog plaats genoeg om op te schrijven.
Ik heb online een boom gevonden en heb er dan nog onze initialen en datum en zo bij gezet en dan laten drukken via herinneringen op linnen. Zo had ik voor een leuk prijsje een leuk gastendoek.Het was echt een succes, zo goed als iedereen doopte vrolijk zijn/haar vinger in de inkt om op onze boom te staan.Om erop te schrijven heb ik wel een speciaal stiftje gekocht met plakaatverf in, zodat ieders de naam de tijd redelijk goed zou moeten doorstaan.Als je me even mailt (ikke_iriske@hotmail.com) dan bezorg ik je wel de blanco boom. Ik heb het even geprobeerd via de pm hier op het forum, maar dan krijg ik er precies geen bijlage bij.Groten,Iris