Terug naar overzicht
liedjes die jullie graag horen, romantische films, plaatsen waar jullie op reis geweest zijn, belangrijke data voor jullie, liefde is-prentjes, bekende koppels
Hoi Katja!Wij werken met het thema film.We maken filmtickets (de oudere filmtickets van vroeger waar er nog een foto op stond want die vind ik wel leuker :)) en die geven we dan aan de mensen tijdens de receptie. Op de filmtickets staat een foto van één van onze favoriete films, met het beginuur van het feest, onze namen, welke tafel waar ze moeten aan zitten...en op de tafel zelf zetten we een staandertje met de cover van de film.Wanneer er dan een groepje naar hun tafel gaat, worden ze begeleidt door de muziek van de film zelf.
http://www.mathiasvanhecke.be/downloads/Ticket_Madagasc... Hier kun je een voorbeeld vinden van het filmticketje dat wij hebben gemaakt...
Oh Delphine haar idee is wel super! Kei leuk dat filmticketje!
Supermooi gedaan Delphine! Hoe hebben jullie deze juist gemaakt? Heb je zo'n ouder filmticket ingescand en dan bewerkt?
Dank je! Maar het meeste werk heeft mijn ventje gedaan, die neemt het bewerken en zo voor zijn rekening, doet hij dagelijks op het werk dus hij is het gewend :)we hebben een voorbeeld van zo'n oud ticket gevonden op het internet en dan heeft hij er zijn ontwerpje van gemaakt.Ikzelf heb mij beziggehouden met het opzoeken van de foto's :)