Terug naar overzicht
Oh fushia roos? Samen met marine blauw is dat wel heel mooi hé!!Mijn mama wil ook wachten tot de volledige nieuwe collectie binnen is en wil natuurlijk ook dat ik mee ga. Als ze nu wil wachten tot eind augustus is dat nog eens een extra stress-factor Nog een fijn weekend!Groetjes
Ja, fuchsia is toch schoon e seg ;-)!Dat kleur staat haar wel goed...donkere broek en donkere vest, dat slankt toch een beetje af é...nu hopen dat het ok is!Ons mama wou ook wachten tot de nieuwe collectie, maar in die grote maten heb je weinig tussenseizoen vind ik...dan zijn het meteen lange mouwen...en ik hoop toch nog op een nazomerdag op 7 september ;-) en dan is dat te warm :-)!Veel succes in elk geval ;-)!!groetjes!
Hallo,mag ik vragen bij welke winkels je bent geweest, mijn schoonmoeder heeft maat 50 en vind geen kleren voor de trouw.Ze wil geen suite kleding zou haar ook niet staan. Groeten
Mijn mama heeft uiteindelijk haar outfit gekocht bij AND YOUhttp://www.andyou.be/nl/pages/home.html Winkel in Aalst en één in Sint-Niklaas.Succes!groetjes