Terug naar overzicht
Hoi Elke,Ik zou voor de bruidskindjes gaan :-) en dat idee van die piraten is super :-) al zal de dochter dat misschien minder leuk vinden dan de zoon? :-)Maar ik zou ze in elk geval allebei een ring laten brengen...gaan ze super vinden!Succes ermee!Wij hebben een groot (24 jaar) en klein (4,5 jaar) als bruidsmeisjes...en we hopen dat de kleinste niet te verlegen zal zijn als ze de ringen moet brengen :-)...groetjes!
Hoikes,Onze dochter zal dat van die piraten ook wel super vinden, maar het probleem gaat zijn dat zei ook een zwaard gaat willen en dat vind ik dan weer maar niks als mijn dochter in een mooi jurkje met een zwaard rondloopt.GreetzElke
Oei nee :-) niet zo een match met dat kleed :-)!Je hebt nog even tijd om er over te brainstormen natuurlijk!Succes in elk geval!groetjes
Hoi Elke, dat van de piraat vind ik ook wel erg leuk, Maar het kan net zo goed de prinses en de piraat zijn hé :) dan mag zij de kist dragen, en haar broer mag haar beschermen met zijn zwaard... Ik zou voor het kistje gaan met de kinderen, dan hebben ze echt een taak, en ze vinden het vast geweldig! Succes!
Ik zou het ook zo doen. De dochter het laten dragen en de piraat ervoor met het zwaard. Misschien aan hem dan de kist laten opendoen terwijl de dochter het vasthoudt.
Hallo,Wij hebben een bruidsmeisje van 2jaar en bruidsjongen van 4jaar.Ik zou het meisje hetzelfde boeket als mij in mini versie laten dragen en bruidsjongen zou dan de ringen dragen. Weet alleen nog nie goed hoe hij ze zal dragen. Maar ben meestal voor het klassieke, dus denk het typische kussentje :-)
Hey Elke,Wat hier gezegd is van een prinsesje en piraat, is wel tof hoor!En ik denk dat jou dochter daar absoluut ook mee zal kunnen leven.Wij hebben zelf 2 kindjes dan zijn ze 5 en 3,5 en zij zullen ook de ringen dragen.Elks 1 ring die hangt bij elk aan een beertje (het is een bruid en bruidegommetje)Ze hebben de beertjes gezien, en vinden het super!Wij zullen de ringen er wel pas aanhangen op het laatste moment (kwestie van zeker te zijn dat ze niet verloren raken :-))GroetjesVicky