Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanbrengen van de trouwringen?

15-7-2012 9:16:33
Hoikes aanstaande bruidjes,

Ik zou nog eens graag beroep willen doen op jullie mening.
Ik zou de ringen willen laten aanbreng, maar kom er maar niet uit op welke manier.
Onze eigen kindjes zijn bruidskindjes (meisje van 3.5 en jongen van 2.5)

Ik heb wel een paar ideetjes, maar kom er maar niet uit.
- door beide kindjes laten brengen: een ring aan het bruidsboeket van mijn dochter en een ring aan de knuffel van mijn zoon
- of door 1 van de 2 laten brengen (ben bang dat er dan ruzie van komt)
- ik heb hier een ideetje gelezen van een schatkistje waar de ringen inzitten, die de kindjes dan moeten bewaken (mijn zoon heeft een nepzwaard van piet piraat en is er verzot op, dat kunnen we dan gebruiken) en om hen te sussen als ze de ringen moeten afgeven krijgen ze in ruil ervoor snoepjes in het kistje.
- Mijn getuigen is zwanger van mijn metekindje, de ringen aan een lange ketting maken zodat deze op hoogte van de buik komen en haar ze laten aanbrengen samen met het petekindje van mijn man (1 jaar)

Welk vinden jullie het leukste idee? Of hebben jullie nog andere leuke ideen?

Greetz
Elke

elke
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 793

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 9:29:49

Hoi Elke,

Ik zou voor de bruidskindjes gaan :-) en dat idee van die piraten is super :-) al zal de dochter dat misschien minder leuk vinden dan de zoon? :-)

Maar ik zou ze in elk geval allebei een ring laten brengen...gaan ze super vinden!

Succes ermee!

Wij hebben een groot (24 jaar) en klein (4,5 jaar) als bruidsmeisjes...en we hopen dat de kleinste niet te verlegen zal zijn als ze de ringen moet brengen :-)...

groetjes!

elke
21-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 10:01:32

Hoikes,

Onze dochter zal dat van die piraten ook wel super vinden, maar het probleem gaat zijn dat zei ook een zwaard gaat willen en dat vind ik dan weer maar niks als mijn dochter in een mooi jurkje met een zwaard rondloopt.

Greetz
Elke

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 10:11:18

Oei nee :-) niet zo een match met dat kleed :-)!
Je hebt nog even tijd om er over te brainstormen natuurlijk!
Succes in elk geval!

groetjes

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik15-7-2012 10:37:59

Hoi Elke,

dat van de piraat vind ik ook wel erg leuk, Maar het kan net zo goed de prinses en de piraat zijn hé :) dan mag zij de kist dragen, en haar broer mag haar beschermen met zijn zwaard...

Ik zou voor het kistje gaan met de kinderen, dan hebben ze echt een taak, en ze vinden het vast geweldig!

Succes!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik15-7-2012 12:17:04

Ik zou het ook zo doen. De dochter het laten dragen en de piraat ervoor met het zwaard. Misschien aan hem dan de kist laten opendoen terwijl de dochter het vasthoudt.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik15-7-2012 21:49:09

Hallo,

Wij hebben een bruidsmeisje van 2jaar en bruidsjongen van 4jaar.

Ik zou het meisje hetzelfde boeket als mij in mini versie laten dragen en bruidsjongen zou dan de ringen dragen. Weet alleen nog nie goed hoe hij ze zal dragen. Maar ben meestal voor het klassieke, dus denk het typische kussentje :-)

Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:17:59

Hey Elke,

Wat hier gezegd is van een prinsesje en piraat, is wel tof hoor!
En ik denk dat jou dochter daar absoluut ook mee zal kunnen leven.

Wij hebben zelf 2 kindjes dan zijn ze 5 en 3,5 en zij zullen ook de ringen dragen.
Elks 1 ring die hangt bij elk aan een beertje (het is een bruid en bruidegommetje)
Ze hebben de beertjes gezien, en vinden het super!
Wij zullen de ringen er wel pas aanhangen op het laatste moment (kwestie van zeker te zijn dat ze niet verloren raken :-))

Groetjes
Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...