Terug naar overzicht
Ik denk dat jullie mooi weer gaan hebben. Het ziet er altijd maar beter en beter uit..
hallo steffie ,hier een bruidje voor 20 juliwat wij nog gaan regelen deze week,vandaag komt onze fotograaf nog eens een keertje langs voor de laatste besprekingen en voor de rest van de week gaan we nog wa wit lint en zo halen voor de versieringen , nog een kadoo voor mijne toekomstige zijne getuigen, en nu nog alleen hopen dat het weer ons goegezind is e :)ik wens je heel veel plezier met jullie huwelijk zaterdag ,geniet ervan ,grtz nanske
Hoi Steffie,Hier een bruid die trouwt op 23 juli.De zenuwen zijn er gelukkig niet meer. Aankomende week ga ik nog naar de kapper, de ambtenaar komt praten. Woensdag de laatste doorpas van mijn jurk. Dan de rest van de week genieten maar. Oh ja mijn as en ik moeten nog naar de locatie om de laatste wijzigingen door te geven.Geniet van je dag en we duimen voor goed weer. Heel veel plezier gewenst.Ik kijk ook constant naar de vooruitzichten hoor, gewooon doen.Heel veel liefs van Wendy
Hier een 21 juli bruidje.De zenuwen zijn al duidelijk aanwezig.Hier en daar moeten we nog wat regelen. Vanaf woensdag ben ik thuis, dan heb ik nog 3 dagen voor vanalles te doen. Mijn kleedje hangt wel al thuis en heb de neiging om er altijd gaan naar te kijken.Het weer blijft afwachten volgens mij.Groetjes en genieten hé!
Hoe hebben jullie dat feitelijk gedaan, om te kunnen trouwen op 21 juli? Groetjes, Veerle
Hoi Steffie en ook aan Ann,Mijn broer had ook willen trouwen op 21 juli, maar kreeg dit niet voor elkaar.Waar gaat van beiden jullie trouw in feite door ? Kom anders met mijn broer en aanstaande wel eens kijken want moet ook niet werken. In elk geval voor jullie beiden een schitterende en hopelijk stralende trouwdag zonder paraplus. En voor jou Ann, kijk gerust nog maar veel naar je trouwjapon.
Wij trouwen in Erpe. Gemeentehuis en kerk maken er totaal geen probleem van. Mochten zelfs de uren enzo kiezen.