Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukke zondag: bruidstaart, ringen, auto - CHECK!

15-7-2012 19:16:25
Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk onze trouwringen gezien, gevoeld, gepast...ZALIG!!!
De juwelier is ze speciaal gaan afleveren bij de oma en opa van mijn liefje, zo lief!
Ze zijn perfect!! Oh, zo leuk om die ring al eens aan mijn vinger te zien (mijn verlovingsring draag ik er boven dus veel bling bling aan 1 vinger!!). De ring van mijn verloofde hadden we nog niet gezien...hij had een model gekozen, maar hij wou er nog een 'lijntje' in...dus de ring is mat wit goud geworden en het lijntje dat er uit geslepen is, is gewoon wit goud...mooi!

Deze ochtend ook onze cake topper nog gaan afleveren en de laatste details voor de bruidstaart besproken!
Dat is ook weer in orde en de taartenbakster komt de taart in de zaal afleveren, perfect!

En dan als laatste, vandaag ook naar het kevertje gaan kijken...
Het is een witte VW kever cabrio geworden (zwart dak) via een collega van mijn liefje!
Zijn toch zo'n leuke auto's...ik hoop op mooi weer en dan cabrio cruisen...zalig!

Voila...een drukke afsluiter van het weekend, maar toch belangrijke vinkjes gezet :-)!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 604

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 19:22:36

Goed bezig Sandra!! Zal wel een zalig gevoel zijn,de ringen zo eens aandoen
Maar nu terug int doosje tot de 7de hé!!!!!

En ik hoop van harte voor jou mee dat het zalig cabrio weer word!!

Groetjes!
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 19:25:02

Ja, echt tof!! :-)
Ik wou de mijne nog een beetje aanhouden zene...schoon met mijne verlovingsring er boven :-)!!

Amai...heb zelf ook ne cabrio...heb em deze zomer nog ni veel moeten openleggen zene!!! Triestig...maar bon, tegen september e Nancy...elke dag volle zon!! Dat kan niet anders !!

groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-7-2012 20:05:03

Amai vruchtbare zondag zeg!
Gelukkig is alles nog goed gekomen met jullie bruidsauto!
De caketopper ondertussen ook verhuisd ... opeens wordt het zoveel échter hé met die laatste puntjes op de i!
Geniet ervan - het komt sneller dichtbij
Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 20:23:39

Ja, twas een druk dagje :-) hihi!
Inderdaad...we hadden zelfs nog keuze uit 3 kevertjes :-) mijn liefje heeft dat goed geregeld! :-)
Yep...veilig afgegeven...en een mooi overzichtje gekregen van de taart, smaken van de 'lagen' van de taart...echt in orde!

Amai...morgen zitten we aan 52...het komt alsmaar sneller dichterbij ;-)!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...