Terug naar overzicht
Goed bezig Sandra!! Zal wel een zalig gevoel zijn,de ringen zo eens aandoen Maar nu terug int doosje tot de 7de hé!!!!!En ik hoop van harte voor jou mee dat het zalig cabrio weer word!!Groetjes!Nancy
Ja, echt tof!! :-)Ik wou de mijne nog een beetje aanhouden zene...schoon met mijne verlovingsring er boven :-)!!Amai...heb zelf ook ne cabrio...heb em deze zomer nog ni veel moeten openleggen zene!!! Triestig...maar bon, tegen september e Nancy...elke dag volle zon!! Dat kan niet anders !!groetjes!
Amai vruchtbare zondag zeg!Gelukkig is alles nog goed gekomen met jullie bruidsauto!De caketopper ondertussen ook verhuisd ... opeens wordt het zoveel échter hé met die laatste puntjes op de i!Geniet ervan - het komt sneller dichtbijGroetjes
Ja, twas een druk dagje :-) hihi!Inderdaad...we hadden zelfs nog keuze uit 3 kevertjes :-) mijn liefje heeft dat goed geregeld! :-)Yep...veilig afgegeven...en een mooi overzichtje gekregen van de taart, smaken van de 'lagen' van de taart...echt in orde!Amai...morgen zitten we aan 52...het komt alsmaar sneller dichterbij ;-)!groetjes!