Terug naar overzicht
Ik - als bruidegom - bedankt - mijn ouders om hun voetstappen te mogen treden- mijn schoonouders om mijn vriendin (vrouw dan) te maken wie ze nu is- mijn broer om mijn broer te zijn- iedereen om aanwezig te zijn en voor de cadeausGeschatte duur: 10 minutenEn maak van google uw vriend om de speech voor te bereiden. Ik begin met"Bij het wandelen naar onze feesttafel tussen jullie, onzevrienden en familie werd ik er mij plots van bewust dat het nu aan mij is om tespeechen. Dit is iets waar elke bruidegom door moet en deel uitmaakt van hethuwelijk. Maar dan zag ik plots al jullie lachende gezichten en wist ik, dit ishelemaal geen opdracht. Want deze speech mag ik geven aan mensen die ons stukvoor stuk nauw aan het hart liggen."Meer geef ik niet prijs via dit forum want ik weet niet wie dit nog leest ... Eventueel wil ik hem wel mailen.
Dag BartIk zou héél blij zijn mocht je hem mailen:vdmstefanie@hotmail.com!!!Héél erg bedankt!!Steffie
Beste Bart, Moest je tijd en zin hebben wil je die naar mij ook eens mailen aub ? Oliverdv@skynet.be Alvast bedankt
Hallo BartAls het mogelijk is naar mij ook daphne.hiele@gmail.comThx!
Hey Bart, kan je hem ook doormailen naar d_jen2000@hotmail.com . Bedankt !!
ik als bruidje sta te springen om te speechen hubby-to-be zal ook iets zeggen, maar laat het praten aan mij over. Vind het fanatastisch om voor een grote groep mensen te mogen praten en ben zelfs van plan niet echt iets voor te bereiden, want weet dat dit bij mij geen nut heeft aangezien ik ter plaatse nog dingen bij brabbel. M'n mondje staat niet stil hahaHeel veel succes!!!
bart, als je wil mag je je speech ook eens naar mij sturen ik vind het alvast een super mooi beginlottesleurs@hotmail.com
Bart, ik heb ook interesse om je speech te lezen. Want we kunnen ook wel wat inspiratie gebruiken :-) eveline.tschaika@hotmail.com
Bart, ook hier kunnen we wel wat inspiratie gebruiken. Als het mogelijk is mag je jouw speech ook doormailen naar wendyverstuyft@hotmail.com. Alvast bedankt!