Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DE droomjurk = een Ladybird!!

15-7-2012 21:10:58
Hallo bruidjes to be, Zoals beloofd ging ik jullie op de hoogte houden van mijn eerste zoektocht naar DE jurk. Zaterdag een afspraak gehad bij Haute Coutur Jetty. Mijn hart stond op een Ladybird maar ik was uiteraard van plan om ook een aantal andere te proberen. Resultaat: de eerste jurk die ze liet zien, was ook de eerste die ik gepast heb, en is hem uiteindelijk nog geworden ook!! Zelfs mijn aanstaande was blij, want ik ben binnen budget gebleven. (22 EUR maar goed :-) ) Als klap op de vuurpijl heb ik van mijn toekomstige schoonmoeder een bijpassend, op maat gemaakte, bolero erbij gekregen. Die maakt het geheel af, en zal ik goed kunnen gebruiken op 10/01. Om een lang verhaal kort te maken: hier zit een supergelukkige bride to be, die vanaf nu gaat aftellen naar de volgende pasafspraak met haar Ladybird! Wat betreft Couture Jetty: het is een klein winkeltje, maar ik hou wel van de persoonlijke sfeer. De winkel gaat op slot als je aan het passen bent. Dit maakt dat je er op dat moment de enige klant bent en Jetty uitsluitend met jou bezig is. Heb ik al gezegd hoe blij ik ben??? :-)

Anja
10-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 30 | Gelezen: 1259

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik15-7-2012 21:39:17

whiiii :-)

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik15-7-2012 21:51:05

Ik was ook supertevreden van Jetty!! Goei keuze ;-)

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik15-7-2012 22:12:41

Heb de mijne (Ladybird) er ook gehaald en heb ook een bijpassend bolleroke laten maken Ben ook super blij met m'n aankoop en ook een paar euro binnen budget gebleven! Leuk dat je ze daar gevonden hebt Heeft ze tegen u gezegd wanneer ze in verlof gaat? Ze heeft het mij gezegd, maar ben het vergeten. Mijn schoenen zouden binnen komen en had ze mss nog voor augustus gehad. Geniet nog maar na, ik doe het ook nog steeds

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 23:07:11

jeeeeeeeeej!!! Super!!! :-)
I Ladybird :-)!

groetjes

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 8:10:49

Hoi dames,

@ Stéphanie: goh, daar heb ik geen idee van...sorry. Ik moet pas in November teruggaan (nog zooooooo lang ) dus heb het niet echt gevraagd.
Bel haar even, dan weet je het gelijk.
Die bolerotjes maken het geheel wel af hé! We gaan deze zeker kunnen gebruiken in Januari.

@ Sandra: van wat ik hier reeds gelezen heb, ben jij ook de trotse bezitster van een Ladybird hé? Ik was inderdaad ook onmiddellijk fan, vanaf ik de foto's op internet zag. Wat mij vooral is opgevallen (want ik heb nog andere gepast) is dat deze kleedjes allemaal heel fijn van stof én niet te zwaar zijn. In tegenstelling tot andere merken...wooow , om een hernia aan over te houden.
Is jou jurk al volledig klaar?

Nog een vraag aan jullie beide: bij mijn jurk is zo'n bijpassend nekbandje bij, wat gaan jullie hier mee doen? Ik heb namelijk een mooie ketting van mijn mama (die overleden is) liggen, maar dat bandje hoort er wel bij hé...ik zou het er graag op de een of andere manier wel bij hebben. Ideetjes?

Groetjes,
Anja

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-7-2012 8:35:31

Dag Anja,

Hmmm...bij mijn jurk is ook zo iets bij...zouden wij dezelfde hebben? :-) hihi
Ze zijn inderdaad niet zo zwaar en met een hoepelrok onder, ideaal eigenlijk!
Ik moet 7 aug terug voor 2de pas maar ik vermoed dat ze perfect zal zitten, na de 1ste pas enkel wat ingekort en aan de bustier aan 2 kanten een kleine 2 cm ingenomen...

Ik heb het bandje er in elk geval niet bijgekregen bij Couture Ann, maar hoeft ook niet want ik heb een nieuwe ketting gekocht ;-) dat kan je zelf kiezen...als je liever de ketting van je mama draagt, zou ik dat ook doen!

groetjes

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 8:54:42

Super hé als je zo je keuze gemaakt hebt... Als ik in de weken/maanden erna even een dipje had, dacht ik gewoon even aan mijn jurk en ik kon weer glimlachen

Die van mij is ook een Ladybird, en intussen trots gedragen. Die van mij had 9 lagen, maar (mede dankzij de hoepel) ook absoluut geen last van gehad. Regelmatig vroeg iemand aan mij of dat niet zwaar was, maar ik liep er mee rond alsof het niets was (én heb de hele nacht op de dansvloer gestaan).
Bij mij was ook een bandje/kraagje bij, maar ik heb dat niet gebruikt bij mijn jurk. Wel hebben we het gebruikt om er een lavalière van te maken voor mij man en het effect was super
(@Sara: ik zou wel nog eens vragen hoor naar het bandje bij Couture Ann, want ik heb er niets voor moeten bijbetalen

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 8:57:48

Oeps, sorry, bedoelde Sandra ipv Sara

kimberly
17-9-2012
 Meld misbruik16-7-2012 9:12:37

ik heb ook een ladybird daar gekocht, met zo een bandje, maar aangezien ik zo een spannend iets niet aan mijn keel kan verdragen doe ik het waarschijnlijk aan als armbandje, maar da zal ik nog zien eens ik het kleed terug aanheb of da da mooi staat of ni. jetty zei toen ook da je het eventueel kan laten verwerken in je kapsel ook.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-7-2012 9:15:25

Ik zal er zeker is naar vragen ;-) maar ze zal het weer achterhouden :-) tsss!

groetjes!!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 9:39:37

ik denk dat ik het rond m'n nek ga dragen (bespaard me al de kost/zoektocht naar een ketting ) het past er dan ook perfect bij. Mij heeft ze dus ook voorgesteld zoals hierboven al vermeld is, dat ze het ook kunnen verwerken in het haar of dragen als armband of over 1 schouder dragen (als het een strapless juk is) dan maken ze dit vast aan de jurk en is ook heel mooi! Of gewoon niet dragen aan u de keuze!

groetjes

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 10:11:43

Achterhouden, achterhouden??
Daar heb je wel voor betaald hoor!
Geloof me, dat klein stukje extra stof betaal je wel bij. Niets voor niets tegenwoordig.
Zeg haar maar dat wij dat er allemaal hebben bij gekregen (toch bij de jurken waar het bijhoort). Bij mijn jurk was zelfs een sluier, maar die ga ik niet gebruiken.
Maar maakt niet uit hé, je hebt er recht op.

@Freja: dat vind ik nu een origineel idee. Ik denk alleen dat mijn liefste daar niet echt voor gaat vallen. Typisch macho, ken je dat ?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-7-2012 10:14:26

Ik weet zeker 1 bruidje hier op het forum die reeds getrouwd is en ook haar jurk daar heeft gekocht (zelfde als mij) die het ook heeft gekregen ;-) dus ik ga er zeker naar vragen!!
Merci voor de info ladies!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 11:56:27

Freya dat is een super idee! hoe heb je dit dan 'vermaakt'? heb je eventueel een foto waar dit op te zien is bij je man? als het voor jouw geen probleem is zou je die dan willen doorsturen naar rosiers-vanreleghem@skynet.be aub? dan kan ik het ook eens voorleggen aan m'n ventje

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 12:42:28

ik had ook een ladybird van bij couture jetty en heb het 'halsbandje' tot een schouderbandje laten maken:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/560988_10150920391721485_2040833122_n.jpg

ik ben nog steeds verliefd om mijn kleedje!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 13:17:38

Emy! ik heb hetzelfde gekocht, maar kan pas in december nog eens gaan passen. Ik heb het wel in een andere kleur besteld zodat m'n ventje wat vrijer was voor het kiezen van een kostuum. Mooit toch e

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 13:28:40

dat taupe/bruin is echt mijn kleur, en mijn ventje zijn kostuum was er echt super mooi bij!
Ik wou dus graag zo'n assymetrisch kleed met 1 schouderbandje, maar was zo verliefd op deze jurk, werkte ook heel afslankend voor mij.
Ik wou ook graag een juweel dragen, maar in combinatie met dat hals-ding ging dat niet echt. Dus op deze manier was het helemaal 'mijn' kleed :o)

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 17:09:46

@Anja: manlief had wel een vrij speciaal kostuum waar dit supergoed bij stond. En ik had ook geen wit kleed, dus was ook de lavalière niet wit, dat scheelt
Er staan al een 3-tal foto's op het forum, je moet maar eens kijken via mijn profiel.
@Stéphanie: van zodra ik een goeie foto heb waarop je dit duidelijk ziet, stuur ik die zeker door (normaal gezien deze week nog). En ook van de lavalière apart zal ik nog een foto voor je maken.
Maar als ik je kleedje zo zie bij Emy, weet ik niet of er aan zo'n bandje stof genoeg is om er een lavalière van te maken. Bij mij was het eigenlijk een soort halter die tegelijk ook een soort kraag vormde, dus had iets meer stof.
(ik vind de taupe kleur van Emy trouwens ook super, maar ben benieuwd welke kleur het bij jou geworden is!)

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik16-7-2012 19:27:06

Freya

Ik heb de taupe kleur ook aan gehad en stond me ook heel mooi, maar wil echt dat we zo een beetje overeenstemmen met kleuren van m'n jurk en zijn kostuum dus heb ik geopteerd voor het donkergrijs/paars model dan kan m'n ventje z'n donker grijs kostuurm (dat hij graag ziet) kopen :) idd het stukje dat erbij is, is niet zo groot en weet welk dat jij bedoeld dus is het mss niet mogelijk om het ook als lavalière te gebruiken, maar we zien wel wat we eraan kunnen doen

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 21:21:17

grijs/paars is ook altijd super! (ik had een bordeaux-paarse jurk )

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik17-7-2012 7:38:50

@Freyja:
Wel, wel...dan denk ik dat wij dezelfde smaak hebben .
Supermooi hé met die (om het in Jetty haar woorden te zeggen) "Bourgondy"-kleur!
Het bordeaux-rood zal het kleurtje doorheen heel de bruiloft zijn.
Ik zou dan ook graag een heen klein bol bruidsboeketje hebben met van die bordeau-rode rozen...hmmmm

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-7-2012 10:24:40

@freyja

even om misverstanden te vermijden (dacht dat ik dit al gepost had) Mijn jurk is ivoorkleur met dan de gijs/paarse pareltjes en versieringen en een grijze bollero, aangezien het winter is e . Heb de foto's van je jurk gezien en het staat je echt prachtig die kleur! Wist je al op voorhand dat je die kleur wilde of was het tijdens het passen dat je erop gevallen bent?

Anja:
Heb jij er een onderrok onder aan gehad? Heb er 1 gekocht en dat maakt het net zo mooi Gho ik sta zo te popelen om het nog is een keertje te kunnen aandoen, maar ik moet wachten tot december, want het is nogal een lange levertijd zei ze. Dus dan heeft ze nog een goede 4 weken om het te verstellen, maar daar zag ze geen problemen in. Wil het zo graag nog eens aandoen!!! Voorlopig ben ik aan het wachten op m'n schoenen. Is toch allemaal zo spannend Nog eens een praktisch vraagje: ging het vlotjes om naar toilet te gaan? En gewoon neerzitten was ook geen probleem? Alléja zijn zo dingen waar ik plots bij stil sta HAHA!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-7-2012 10:25:54

oeps!!! ANJA moet EMY zijn

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik17-7-2012 11:19:36

@Stephanie: ja ik had er een onderrok onderaan inderdaad, dat doet het heel mooi uitkomen ja.
naar de wc gaan ging ook redelijk vlot, alleen iemand nodig die (eens alles naar beneden is), de laagjes nog eens goedlegt. Ik kon gewoon gaan zitten en alles omhoog doen, wel zien dat je (als je lintjes hebt die lang hangen) ook die mee over je schouder doet of vasthebt ;o)

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-7-2012 12:57:49

idd Emy heb vanachter ook die lange lintjes dus die mag ik zeker niet vergeten naar omhoog doen

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik17-7-2012 16:24:36

@Anja: hihi, goeie smaak hé?! Heb je exact dezelfde versie als de mijne, of die waarbij de bustier meer een sweetheart-lijn vertoont (en ik denk de rok ook iets wijder staat)?
Ben super benieuwd hoe het totaalplaatje er bij jou komt uit te zien!
En het is inderdaad een prachtige kleur, al zeg ik het zelf
Ik heb eerst de beige versie aangehad in de versie hierboven beschreven, maar dat stond me niet, de jurk was te overweldigend en de kleur te flets voor mij. En ik had het moeilijk om het me voor te stellen in het paars, plus de verkoopster/bazin was niet zo vriendelijk... Dan naar een andere winkel geweest en daar een donkerrode versie aangehad in "mijn" versie en dat was véél beter. Tegen beter weten in toch nog enkele andere kleedjes gepast, waaronder zelfs een paar witte, maar ik kwam steeds terug op het "mijne"... Ik was oorspronkelijk ook sowieso voor die bordeauxpaarse kleur gegaan en aan de hand van de staaltjes is het dan wel degelijk die geworden (heb het altijd al voor paars gehad ) En ik heb er echt geen moment spijt van gehad. Manlief vond het prachtig en ik heb echt onnoemelijk veel complimentjes gehad die dag, zélfs van de meer traditionele mensen waarvan ik op voorhand verwacht had dat het niet echt hun ding zou zijn (niet dat ik daar van wakker lag, want het was MIJN droomjurk ).
Ik zou hem zó opnieuw willen aandoen!

@Stéphanie: dat snapte ik hoor, ik wilde alleen maar duidelijk maken dat ik een boontje heb voor paars

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-7-2012 17:43:08

oké dan hihi

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik18-7-2012 7:46:07

Hey Freya,

Ik denk dat we dezelfde hebben, hoor. De mijne heeft boven de heup dat extra bloemetje (heb ook een model gezien die dat niet heeft) en de rij rode knoopjes achteraan...prachtig gewoon!
Ik heb ook een soortgelijke gepast met de grijze pareltjes maar deze was voor mij te overweldigend en mijn huidskleur was wat te licht. Achteraan was deze geregen met de linten zoals hierboven beschreven (opletten voor de WC dames!). Ook héél mooi maar ik ben nogal een kleintje dus dat was wat veel van het goede.
Vandaar dat de mijne mij ook beter stond me die rij knoopjes.

Stuur mij eens een foto door hé, dan weten we het gelijk!

Groetjes,
Anja

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik18-7-2012 10:33:49

Anja

Hier ook de knoopjes achteraan, enkel op het bovenste stuk, maar onder m'n borst loopt er een lintje (zoals te zien is op de foto van Emy) en vannachter hebben ze die daar laten doorlopen tot helemaal onderaan dus is wel heel mooi! Geeft net dat ietsje meer op de achterkant. De jurk kan wel dicht met een ritssluiting en de knopjes staan er (al een geluk) op als versiering ;-) Vond een geregen jurk ook heel erg mooi, maar die hadden ze niet in het model dat ik wou dus dan zijn het die knoopjes geworden :-) en als ik mij dan bedenk dat ik nog zooo lang moet wachten om te passen pffff... dat het er maar snel is!!!

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik18-7-2012 12:40:09

Hoi Stéphanie,

I KNOW!!! Ik tel de dagen echt af hoor...en het is nog wel even: eind november bij mij.
Die knoopjes zijn inderdaad versiering, maar die rits zie je niet hé.

Ik had niet verwacht dat ik zou zo uitkijken naar die pasbeurt. Ben al blij dat ik er hier op het forum al over kan babbelen, met gelijk gestemde zielen!
Als ik er (wéér eens) over begin bij familie of vrienden, zie al snel dat ze denken "daar gaat ze weer"......eigenlijk wel grappig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info