Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoekt dringend vintage sleutels

16-7-2012 10:08:21
Goeiemorgen!

Ik ben dringend op zoek naar oude sleutels om op ons feest te gebruiken!

Graag te kopen of voor in bruikleen (regio West-Vlaanderen).

Wie kan mij helpen???

Vanessa
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 863

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik16-7-2012 13:29:56

Hey Vanessa,

Ik kan je niet helpen, maar kan wel zeggen: Welkom! :-)
Leuk iemand van je oude klas tegen te komen op het trouwforum! ;-)
Jullie trouwen trouwens op mijn verjaardag!

Ik heb wel al eens op het forum een post tegen gekomen over ook zo'n oude sleutels...
Nog niet zo heel lang geleden zelfs...
Toen poste er iemand een link van Etsy.
Maar meestal is er hier toch een 3tal weken levertijd gezien het meeste van Amerika, Canada enz moet komen...

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 15:04:15

helaba!

Die post was inderdaad enkele weken geleden. je moet maar eens gaan kijken tussen mijn geposte berichten, daar staat ie tussen! Wij hadden onze sleuteltjes op 2dagen!! echt super snel! ze komen van Engeland..
Wij hebben ook op rommelmarkten enzo gaan kijken maar daar vragen ze soms wel tot 2,5euro PER sleutel!! echt waanzin.
je moet maar eens kijken op de site!
Succes!

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 15:09:40

hier is de link http://www.etsy.com/listing/102585706/keys-of-wedlock-1...

zie net dat je toen nog iets gevraagd had en heb er nog niet op gereageerd: wij geven aan iedereen een sleutel, dus niet per tafel ofzo. dan zijn er zeker geen tekorten en is het achteraf geen gezaag van "en ik kreeg geen sleutel, blablabla" ;)

Vanessa
28-7-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:16:01

Thx voor de tip Evi! Wij hebben ze voor de 28ste nodig... Krap I know, maar het bedenken van het thema was dan ook vrij last minute haha.
Straks naar de feestzaal en vanavond de bestelling plaatsen. Hopelijk heb ik ze op tijd.
Succes met jullie trouwvoorbereidingen nog!

Vanessa
28-7-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:17:06

idd Silke leuk om bekenden tegen te komen. Af en toe heb ik hier al op gekeken om tips te vinden, maar nog nooit iets gepost. Bij deze dus wel hihi. Moeten jullie nog veel regelen? Hier laatste knutselactiviteiten :-) -x-

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:54:30

Wij zijn volop bezig met ontwerp uitnodigingen en alles van drukwerk hierop af te stemmen. Zou graag tegen begin augustus alles kunnen versturen. :-)
Veel plezier op jullie huwelijk!
Zal eens aan jullie denken!!
De weersvoorspellingen zien er voorlopig goed uit alleszins!

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...