Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Ik kan je niet helpen, maar kan wel zeggen: Welkom! :-)Leuk iemand van je oude klas tegen te komen op het trouwforum! ;-) Jullie trouwen trouwens op mijn verjaardag!Ik heb wel al eens op het forum een post tegen gekomen over ook zo'n oude sleutels...Nog niet zo heel lang geleden zelfs...Toen poste er iemand een link van Etsy.Maar meestal is er hier toch een 3tal weken levertijd gezien het meeste van Amerika, Canada enz moet komen...
helaba! Die post was inderdaad enkele weken geleden. je moet maar eens gaan kijken tussen mijn geposte berichten, daar staat ie tussen! Wij hadden onze sleuteltjes op 2dagen!! echt super snel! ze komen van Engeland..Wij hebben ook op rommelmarkten enzo gaan kijken maar daar vragen ze soms wel tot 2,5euro PER sleutel!! echt waanzin.je moet maar eens kijken op de site!Succes!
hier is de link http://www.etsy.com/listing/102585706/keys-of-wedlock-1... zie net dat je toen nog iets gevraagd had en heb er nog niet op gereageerd: wij geven aan iedereen een sleutel, dus niet per tafel ofzo. dan zijn er zeker geen tekorten en is het achteraf geen gezaag van "en ik kreeg geen sleutel, blablabla" ;)
Thx voor de tip Evi! Wij hebben ze voor de 28ste nodig... Krap I know, maar het bedenken van het thema was dan ook vrij last minute haha.Straks naar de feestzaal en vanavond de bestelling plaatsen. Hopelijk heb ik ze op tijd.Succes met jullie trouwvoorbereidingen nog!
idd Silke leuk om bekenden tegen te komen. Af en toe heb ik hier al op gekeken om tips te vinden, maar nog nooit iets gepost. Bij deze dus wel hihi. Moeten jullie nog veel regelen? Hier laatste knutselactiviteiten :-) -x-
Wij zijn volop bezig met ontwerp uitnodigingen en alles van drukwerk hierop af te stemmen. Zou graag tegen begin augustus alles kunnen versturen. :-)Veel plezier op jullie huwelijk!Zal eens aan jullie denken!!De weersvoorspellingen zien er voorlopig goed uit alleszins!x