Terug naar overzicht
Hey Evy,Dit is natuurlijk een moeilijke situatie.Ik weet ook niet hoe goed je jou kapper kent en hoe jullie relatie is.Zoals jij het ook beschrijft, was de afspraak dat ze het zou bestellen nadat jij het voorschot betaald had maar heeft ze het toch al besteld. Nu, jij moet zelf uitmaken of je dit wil betalen of niet maar je verplichten kan ze niet. Of het moet zijn dat je hiervoor iets hebt ondertekend.Groetjes
Goh, in principe kan ze enkel van je verlangen dat je het voorschot betaalt. En kun je de met haar niet afspreken dat je de clip-ins "overkoopt", maar dat de kapper bij je zus deze kan aanbrengen bij jou.
Maar ik ben er zeker van dat ze ze nog wel voor iemand anders kan gebruiken.
Wettelijk gezien heb je altijd het recht om binnen x aantal dagen (weet't exacte aantal niet meer) van je aankoop af te zien... Dus ik zou't niet betalen...
hey,het is ondertussen opgelost ze, heb mijn verhaal gedaan bij haar en haar gezegd dat het normaal de afspraak niet was . en zij zou haar leverancier bellen met de vraag of ze geannuleerd kon worden , en anders zou ze de clip-in wel kunnen gebruiken bij iemand anders :-) bedankt voor jullie reacties