Nu Online
Momenteel zijn er 748 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeen op het avondfeest

16-7-2012 15:29:21
Hallo allemaal,

Hebben jullie al ideetjes wat jullie precies op het avondfeest gaan doen ,wat de mensen bezig kan houden?
Groetjes.

Cindy
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1019

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 18:34:33

Hoi,
Ik was eens op een huwelijk waarop we instructies kregen om papieren zwaantjes te plooien, waar we dan een wens op konden schrijven. Op een ander huwelijk was er fotoshoot hoekje. Allebei heel anders, maar allebei leuk.
Bij ons is er niet echt zo iets, maar we willen wel dat mensen over verschillende groepen met elkaar zouden praten. Daarom krijgt iedereen een "wie is wie"boekje, waarin alle gasten met foto staan, wat basisinfo, en hun relatie tot ons. We hopen dat het lezen hierin mensen zal bezighouden, en dat het vooral zal leiden tot nieuwe gesprekspartners.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-7-2012 21:40:18

Wij hadden na't dessert een optreden van een buikdanseres!

Nadien hebben de vrienden/familie ook nog extra opdrachtjes en een powerpoint met foto's voorzien, dus was wel leuk!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik17-7-2012 9:26:25

ik hoop dat de mensen vooral gaan dansen op 't avondfeest ;-)

wij hebben zelf een ppt met fotokes voorzien, ik dacht ook dat de mannen en vrouwen een ppt met fotokes van onze vrijgezellen avond gingen voorzien

wij hebben een wensboom voorzienwaar ze een wens voor ons kunnen inhangen.

Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik20-8-2012 21:08:30

Hey Sofie

Je trouw is achter de rug zie ik, hopelijk heb je een fantastische dag gehad!!!!!
ik denk er ook aan om ergens in de zaal een wensenboom te plaatsen waar ze hun blaadjes kunnen inhangen met wasknijpers, maar waar heb je je wensenboom gehaald/gehuurd??
ik zou dit na de trouw ook in de living willen zetten als n soort versiering

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-8-2012 21:50:34

hoi hoi

ik heb een wensboom gekocht en deze schittert idd nu nog steeds heel eventjes in onze living ;-)

tip: gebruik geen wasknijpertjes maar touwtjes ;-) ik had zelf grote rode hartjes geknipt (een echt monnikenwerkjes!!!) en hier had ik thuis ook al gaatjes en touwtjes in gedaan) de mensen moesten ze dus enkel nog in de boom hangen. onze boom is in hout en een wasknijper is hiervoor te dun, ook is dit niet zo mooi ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...