Terug naar overzicht
ohhhhhhhh, als jullie willen mogen jullie het ook doorsturen naar mij .(natascha.massant@telenet.be)dank jullie wel
ah ja mijn mail is:johan-thalia@hotmail.com
Willen jullie aub ook doorsturen naar mij? Wij hebben ook zo'n viering... Bedankt! Mailadres is greet.cox@ducaet.be
Hey,Wij hadden een viering met de mens. Ik zend je ons boekje.GroetjesNuri(Vrouw van Kevin)
Zou je het boekje ook naar mij willen sturen aub? Bedankt!! veel groetjes, Nikki. E- mail adres: nikki_keulemans@hotmail.com
dank je wel nuri, boekje ontvangen, ik ga straks es piepen :-)
zou je het boekje ook naar mij willen sturen? Alvast bedankt! tinnev@me.com
en ook naar mijwillemsmichele@hotmail.comheel fel bedankt
zou je het ook naar mij kunnen sturen aub?jessica.berden@telenet.bebedankt!
Hoi ,Zou je dit ik naar mij willen zenden aub?Wij zijn ook van plan een viering te doen maar een goede kennis van ons zal die voor dragen, dus wij steken die volledig zelf in elkaar samen met haar maar alle hulp is welkom.Eens vergelijken of kijken wat we nog kunnen toevoegen zou heel fijn zijn!Alvast bedankt.
Oeps mijn email adres vergeten geven carochico@hotmail.com
Zouden jullie mij ook jullie boekjes willen doormailen.Wij doen ook een alternatieve viering en zijn nog op zoek naar inspiratie.wendy.mannaert@telenet.bebedankt
Hey allemaal,Ik denk dat ik het naar iedereen heb gemaild.Indien dit niet het geval is mail dan even naar nuri3@hotmail.comdan zend ik je het wel door.Groetjes en nog veel succes met alle voorbereidingen.
Hoi zou ik je boekje ook nog mogen ? wendyamanda@hotmail.com Ik moet er ook aan beginnen en zou niet weten hoe Groetjes
haha thalia goeike ! ;-) ik wil die boekjes ook wel eens lezen aangezien wij ook op locatie trouwen en het niet te katholiek willen maken. andyenroxy@skynet.be dank u !
Ik zou die ook weleens willen lezen ; ik ben er mee bezig maar het lukt langs geen kanten !! alvast een dikke merci !! tinne.lenders@gmail.com of tinne.lenders@telenet.be
Zou je jullie misboekje ook eens naar mij willen sturen? Bedankt! lindsaydw90@hotmail.com
ik zou ook wel een voorbeeld willen ontvangen.. lemblonk@hotmail.com
Zouden jullie de boekjes ook naar mij willen sturen? :)kelly_vermeersch@hotmail.comDankje!
Wij willen ook wel graag een voorbeeldje als dat kan?Mijn mailadres is karolien_bosman@hotmail.comDankjewel!!
Heeft nog iemand een voorbeeldje? Ik ben ook wel geïnteresseerd...lien_vs@hotmail.comdankjewel!
Hoi toekomstige bruidjes,Wij trouwen op 17 juli en zijn zo ook bezig met ons boekje samen te stellen...Ik heb graag een voorbeeld van hoe we het best kunnen opstellen.Heeft er iemand toevallig nog een voorbeeldje wat kan doorgestuurd worden via mail. Mijn mail adres is inatje1985@hotmail.comDank je wel!!!
Zouden jullie het ook naar mij willen sturen? Leentje.meelberghs@hotmail.comdankjewel alvast he!