Terug naar overzicht
Hallo Liesbeth;Misschien eens kijken op deze link?:http://www.marenkoshop.nl/Webwinkel-Product-1405770/pep... Groetjes,Marisa
Ik heb ze afgelopen weekend in de casa in wijnegem gezien!!
ik heb er ooit eens in blokker gehaald...
Bedankt voor de tips! Marisa, die had ik ook al gezien en ik houd ze zeker in mijn achterhoofd. Ik hoopte alleen dat het misschien nog wat goedkoper kan dan 3 euro ;-).Melissa, ja, daar heb ik mijn stelletje ook ooit gehaald, maar ik denk niet dat ze het nu nog hebben. Maar ik kan altijd eens gaan kijken.Sophie, weet je misschien nog hoeveel ze kosten? Ik denk dat ik eens naar de Casa van Mechelen ga. Is dichterbij voor mij ;-).
Hoi Liesbeth,Sorry, dat weet ik niet meer. Ik weet wel dat het zeker en vast deze spookjes waren, omdat we net gelogeerd hadden bij een vriend die deze had, en ze toevallig tegenkwamen in de Casa waarbij we deze nog vastgenomen hadden. Heb geen idee van de prijs, misschien kan je even bellen naar Casa, daar kunnen ze je het vast al aan de telefoon vermelden! groetjes,Sophie
Wij gaan ook (waarschijnlijk) peper en zout stelletjes kopen, maar 2 witte duifjes vanop trouwartikelen .nlVoor 25 betaal je wel 3,49€/stuk .. misschien wat te veel
hallo liesbethwij zijn dit weekend naar zee geweest en heb de spookjes zien staan in de euroshop in middelkerke ik weet niet hoeveel ze kosten groetjes cindy
Hey Sophie,Ik ben naar Casa geweest en daar hebben ze ze inderdaad. En de prijs viel ook nog mee, omdat ik er niet zoveel nodig heb. Bedankt voor de tip dus! En ook aan al de anderen, bedankt voor je reactie!