Terug naar overzicht
Hey Sara,Ik was oorspronkelijk ook van plan geweest om mijn jurk zonder hoepelrok te dragen, omdat ik inderdaad bang was dat het dan té wijd zou staan.Met de eerste pas heb ik het dan toch nog eens aan gehad mét hoepelrok en dat viel heel goed mee. Wel was het bij mij de smalste hoepelrok die ze hadden (omtrek 190), een poirier. De bredere (230 geloof ik) vond ik ook té. Misschien kan jij ook nog een smallere hoepelrok proberen? Wel opletten, want je kleed moet op lengte gezet worden naargelang de hoepel die je (al dan niet) draagt. Op de dag zelf eigenlijk alleen maar voordelen gehad van de hoepelrok, dus ik zou het wel aanraden. succes!
Ik heb ook probs gehad met men hoepelrok die serieus boven men nagval hong, en ook veel te lang was en het leek hij onder men jurk uitkwam, nu hebben ze hem ingekort ( naar horen zeggen moet een hoepelrok 1-2cm korter zijn dan je bruidsjurk), onder mijn jurk is het wel belangrijk mijn hoepel te dragen, geeft een mooiere vorm en denk dat het ongeveer 220 cm breed is. Wat mij nog rest is volgend jaar, midden april mijn jurk laten versmallen :).Succes ermee.
Ik was zelf ook aan het twijfelen om al dan niet een hoepelrok te dragen. De verkoopster heeft me dan in de winkel wat op en neer laten wandelen met en zonder. Ik vond dat zonder het kleed voor mij wat te zwaar was om de stappen te zetten (zonder). Dat kleed kwam dan de hele tijd tegen mijn benen aan. Terwijl bij een hoepel hangt het kleedje over de hoepel en draagt de hoepel dit geheel. Ik vond het ook iets meer 'princesachtig'... maar dat is natuurlijk maar een eigen invulling :-) Groetjes en niet teveel over piekeren zou ik zeggen ;-)