Terug naar overzicht
wat wij gaan doen is een quote erin zetten van een van de liedjes gespeeld tijdens de viering. Ik vond dit wel iets moois hebben en samenhang van de viering houden
Wij hebben een stukje uit een gedicht van Toon Hermans :)Liefde,Je kunthaar niet zoekenNiet vragen, niet wenkenNiet organiserenEn ook niet bedenkenZe is er ineensGeheel onverwachtsEn zij is de wereldDe dag en de nacht Toon Hermans
wij hebben ook een tekstje van Toon Hermans! Heb het gewoon op internet gevonden!
Hallo Els, Welk tekstje hebben jullie genomen?groetjes,Sophie
Wij hadden dit;Geluk bestaat uit zoveel losse puzzelstukjes,dat je denkt dat er bijna altijd één ontbreekt.
We hebben op de uitnodiging: Waar de liefde tintelt, bruist het bestaan Voor het misboekje: Elke dag houd ik meer van jou, vandaag meer dan gisteren, maar minder dan morgen
ik gaf mezoals ik waszoals ik benzoals ik zal zijnen zo kreeg ik jou
Hey,wij gaan normaal ook gaan voor een gedichtje van Toon Hermans:Als je echt van iemand houdtiemand alles toevertrouwtéén die echt weet wie je bentook je zwakke plekken kentdie je bijstaat en vergeeftéén die naast en in je leeftdan voel je pas wat leven is en dat liefde geven is
Hey Sophiewij hebben;Vanaf het moment dat ik je zagdacht ik; jij hoort bij mij!Toen kwam er steeds van dag tot dageen beetje liefde bijgroetjesEls
hey els, die heb ik ook :-)ook van Toon Hermans