Terug naar overzicht
Hey Jennifer.Wij hebben ook lime green als kleurtje gekozen! Om het niet té groen te maken en het wat te breken, kiezen we er nog een kleurtje bij: wit of fuchsia voor bloemen etc Ik denk niet dat je tafel te vol staat hoor - bij zo'n feest heb je altijd een tafelnummer en een menu'tje! Het zijn ook grotere tafels dan thuis dus ik vind het niet te druk.Groetjes!PS Je moet es gaan zien op de website www.instylestyling.com in de catalogus. Daar hebben ze ook héél wat limegreen spulletjes in staan!
Hoi Jennifer, wij hebben toevallig ook lime groen gekozen, maar dit omdat de feestzaal groenen servetten heeft, dus vond ik het wel leuk om hierin door te gaan... dit ook alleen in de feestzaal, onze naamkaartjes komen van de ava en zijn ook lime groen, verder is alles gewoon wit/ecru bij ons. ook hebben we witte kaders op de tafels staan met de namen van de groepen die er zullen zitten (vb collegas jamina) en hierin zit dan een groen papier...Ik ga hier in elk gavel nog even blijven volgen voor wat inspiratie op te doen :-)groetjes