Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelversiering

17-7-2012 9:09:53
Hey bruidjes,

Het thema van ons huwelijk is lime groen. Niet dat we in de kledij overal een groen accent willen, maar "lime green" en wit zullen toch de hoofdkleuren zijn van onze decoratie. Nu vroeg ik me af hoe ver je daarin best gaat voor de tafeldecoratie.
We hebben al mini-appeltjes in lime groen waar we de naamkaartjes aan zullen bevestigen aan het steeltje, we hebben al lime groene kaarsen die we in de kandelaars op tafel gaan zetten, maar we zijn nog op zoek naar een manier om onze tafels te nummeren of een naam te geven. Hoe zouden we dat best doen?? We hebben ook al van die figuurtjes (bruid en bruidegom) voor de menu (met lime groen accent natuurlijk) in het midden van de tafels te bevestigen, maar nu de tafelnummering/benaming nog. We dachten er gewoon houten nummer op te zetten en die lime groen te verven, maar wordt het dan allemaal niet te veel op tafel?

Thx !

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 625

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-7-2012 10:45:46

Hey Jennifer.
Wij hebben ook lime green als kleurtje gekozen! Om het niet té groen te maken en het wat te breken, kiezen we er nog een kleurtje bij: wit of fuchsia voor bloemen etc
Ik denk niet dat je tafel te vol staat hoor - bij zo'n feest heb je altijd een tafelnummer en een menu'tje! Het zijn ook grotere tafels dan thuis dus ik vind het niet te druk.

Groetjes!

PS Je moet es gaan zien op de website www.instylestyling.com in de catalogus. Daar hebben ze ook héél wat limegreen spulletjes in staan!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:48:23

Hoi Jennifer, wij hebben toevallig ook lime groen gekozen, maar dit omdat de feestzaal groenen servetten heeft, dus vond ik het wel leuk om hierin door te gaan... dit ook alleen in de feestzaal, onze naamkaartjes komen van de ava en zijn ook lime groen, verder is alles gewoon wit/ecru bij ons. ook hebben we witte kaders op de tafels staan met de namen van de groepen die er zullen zitten (vb collegas jamina) en hierin zit dan een groen papier...

Ik ga hier in elk gavel nog even blijven volgen voor wat inspiratie op te doen :-)
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...