Terug naar overzicht
wij laten een taart maken voor een 40-tal personen omdat er sowieso ook nog een uitgebreid dessertenbuffet is.(ons aantal gasten is ook 140)
Wij laten een taart maken voor 58 personen. Het aantal gasten is +/- 150. Ook omdat er een uitgebreid dessertenbuffet is.
Ik zou ook niet voor de volledige 140 personen tellen. De helft ongeveer?Ps. Zo'n taart kan je altijd in de diepvries bewaren en later opeten.. :-)Wel goed verpakken en afsluiten met plastic zak en kartonnen doos. (tegen vochtigheid, wand suikerpasta kan niet tegen vocht)
wand = want .. :-)
Wij hebben een kleine 115 genodigden en hebben ook al dessertenbuffet met oa chocomousse, tiramisu, frambozenbavarois, fruitsla en pannenkoekjes :-)Maar ik wou ook graag een mooie taart ;-) en die is voor 80 personen...Wij betalen 270 euro (10 euro waarborg op de plateau waar de taart op wordt gebracht en 10 euro levering) dus de taart zelf 250 euro...Dat lijkt misschien veel, maar als ik patisserie haal bij een bakker in onze buurt, heb ik ook snel 40 euro (en dan heb ik soms een klein chocoladetaartje en een 6-tal andere 'patékes' bij...).Er zal zeker genoeg zijn, maar de kant van mijn verloofde zijn nogal grote dessert-eters..dus volgens mij geraakt het wel op! :-)groetjes!
Hey Sandra,250€ voor een taart van 80 personen valt heeeel goed mee! ik heb al veel hogere prijzen gezien voor minder personen! Waar heb jij je taart besteld?Groetjes
Ewel, ik vond dat ook meevallen ja :-)Ik heb Tine gevonden via het forum hier :-)De officiële benaming van haar zaak stond op de bestelbon...In elk geval is ze van Hamme (bij Dendermonde)Als je wil, mail ik haar gegevens eens door ;-)!groetjes!
Hier ook een taart van Tine, zoals Sandra :)Wij hebben een klein feestje met zo'n 45 genodigden ongeveer...We hebben ook een dessertjesbuffet en onze taart zal voor zo'n 30 personen zijn en dat zal zeker voldoende zijn, want naast de dessertjes hebben we ook nog een kaasplank :)