Terug naar overzicht
Hey heyIkzelf had géén stress tot de dag zelf, 's morgens toch wel wat stress en heb me sedinal genomen. Zijn pilletjes op natuurlijke basis. Kan je gewoon bij te apotheek halen. Ik zou het wel nemen als je echt stress hebt. Anders kan je niet echt genieten van je dag. Je kan ook de avond van tevoren er een paar (hoeveel staat op bijsluiter) nemen zodat je goed kan slapen. Ik had het toen niet nodig want had toen nog niks van stress.Groetjes Romina.
Hallo Steffie,Bij mij ook geen tekenen van stress, tot de avond voordien de baas van de zaal niet op de afspraak was wanneer ik de bloemen wou brengen...Maar al bij al viel dat nog mee.Ik heb Rescue spray (Bach, bij de Apotheek) genomen, dat is een spray die ontspant en gerust stelt.De dag zelf, geen stress en heb dus kunnen genieten van een fantastische dag. Ik had de spray wel mee voor 's avonds voor de speech.Groetjes en geniet van jullie dag!Sonja
Hey,Gisteren gestresst tot en met, vandaag niets. Maar ik vrees dat het vrijdag wel terug stressen zal worden, dus ik was ook van plan eens bij de apotheek binnen te springen en iets te gaan halen tegen stress.Groetjes
ik had redelijk wat stress en gewoon een pilletje Seriane op natuurlijke basis deed wonderen. Ik heb echt genoten die dag! gewoon bij de apotheek te kopen