Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeentehuis vastgelegd!

17-7-2012 20:13:38
Hallo trouwers!
Dit is mijn eerste bericht hier, maar ik heb hier al veel inspiratie opgedaan hoor!
Wij hebben vandaag het gemeentehuis vastgelegd op 17 augustus 2013 om 11u15. Spannend! Feestzaal ligt ook al vast en fotograaf ook.
Nu ligt het weer even stil, behalve dan het inspiratie opdoen. Ons feest gaat door In OC Rooierheide, dames met ervaring hiermee? Verder wou ik vragen aan de dames die een vrije ceremonie hebben gedaan, of deze hun boekje/draaiboek eens zouden willen doorsturen? (sarah_volckaerts@hotmail.com)
Laatste vraagje: we zijn nu vooral bezig met dromen over de huwelijksreis. We zouden in oktober/november 2013 willen. Het mag een verre bestemming zijn, wat exotisch, met veel te zien en te doen. MAAR wij zijn geen grote verdieners en de centjes van het cadeau willen we in een huisje investeren. Tips dus altijd welkom...

sarah
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 704

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-7-2012 20:27:25

Proficiat Sarah, gemeentehuis is ook een belangrijke 'to do'!! :-)

Wij gaan naar de kaapverdische eilanden, meer bepaald Sal - valt goed mee qua budget en toch ook exotisch :-)!
Het is nog niet super toeristisch, maar je kan als excursie wel eiland-hoppen met een klein vliegtuigje enz...kan avontuurlijk zijn :-)!

Veel succes in elk geval met voorbereiden...en ook al lijkt het nog ver weg, de tijd vliegt als je verloofd bent ;-)!

groetjes

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:03:06

Ja wel, voor de kaapverdische eilanden heb ik ook nog zitten kijken gisteren. Zijn er nog lang niet uit, ik heb ook al gelezen dat er daar niet veel te doen is op het eiland en ik zou zo graag naar Costa Rica gaan! Maar daar hebben we de centjes niet voor :(

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:13:07

Ons gemeentehuis wil ons nog niet vastleggen ! grrrrrr

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:17:27

Oooh super!Proficiat!Ons gemeentehuis wil dit ook nog niet vastleggen,is heel onpersoonlijk bij ons.Wij staan er met allemaal bruidjes en bruidegommetjes en koppel per koppel mag je binnen!Grrrr...

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:26:06

Gelukkig bij ons wel en wij waren niet de allereersten maar het tweede. Ben al blij dat dit van de baan is, want anders blijft het toch wat onzeker of het dan door kan gaan he... Hopelijk is het bij jullie ook snel in orde! Bij ons ook maar een kwartiertje binnen en ook allemaal achtereen.
Iemand ervaring met reisorganisatie FOX?

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik17-7-2012 22:07:44

Hey,
proficiat met het vastleggen van de datum!
Hebben wij afgelopen week ook gedaan ... alleen ligt onze trouwdatum pas in 2014 :D

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2012 22:21:04

Oeh dat is nog lang!

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik18-7-2012 9:26:04

Dat is wel ambetand...want ik kan ons cermoniewagens ook nog niet vastleggen want die moeten uren weten. Fotograaf van hetzelfde. En kerk kan ook nog niet uur beslist worden want dat hangt af van wanneer de wet is...grrrrr

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 11:20:58

Ja dat snap ik. Ik vond het ook ambetant, want alles erachter hangt af van dat uur. Bij ons hadden we geluk dat we een uur kregen dat we in gedachten hadden. Wij hadden zaal en fotograaf al geregeld, maar nog geen uren afgesproken. Maar bij kerk kan dat niet waarschijnlijk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...