Terug naar overzicht
Dag Katrien,Ik ben gewoon een aantal keren naar de kringloopwinkel geweest en heb er uiteindelijk eentje gevonden. Een gewoon oud kader met schilderij erin voor 10 euro. Het schilderij eruit gehaald en het kader opgespoten met goude verf.... en het is zo goed als nieuw!Succes ermee!!!
ooo amai, supertip!!Dan weet ik wat mij te doen staat
Ja mij ook :)
Ik heb er eentje staan!Interesse: jade.forever@hotmail.comgroetjes
o mieke, kan je mij een foto doormailen aub?deborina3@hotmail.commerci
Ik heb er ook 2 te koop staan :-) Ene gouden en ene wit met goud 12€ stuk,prijs die ik er ook voor betaald heb :-)Groetjes
ooo nanske, stuurt gij al is foto's door? Dan kan ik het is bekijken he :-)
Oké!!
Nancy, kan je naar stevenkatrien1@hotmail.com ook een foto sturen aub!!
hey nans, Moest je men mail nog nie bekeken hebben, de gouden is voor ons he :-)@katrien: sorry, maar er is nog ééntje over ze :-)groetjes
Elah elah debora, op mijn berichtje mijn gerief komen pikken This u geraden dat er nog een over is!!! Anders gebruik ik die van u e, jij trouwt toch een jaar laterGroetjes
Oké, als je er echt gene vindt, dan mag je de mijne gebruiken ben echt nie egoïstisch Maar ik heb er nog speciaal eentje voor u gelaten ze...hihiGroetjes
Ik heb nog geen mailtje gekregen met foto's Kun jij mij anders die mail eens versturen?
ja nans is ook nie op facebook!Das het minste wat ik kan doen he!!hihi...mail komt eraan :-)
Hier ben ik weer :-)Mail is verstuurd hoor :-)Groetjes
whahaha, en ik heb hem ook nog is doorgestuurd!!tja nans, had iets goed te maken he! want ik had als eerste de kader gekozen Hij is toch van mij he???groeties
Iemand die zijn omlijsting of kader wil verkopen of verhuren voor 1 september 2012?Ben opzoek, laat zeker iets weten.Valérie
Als er nog mensen zijn die zo'n fotolijst verkopen, laat maar weten dan! :) Ik zoek er eentje voor 2 augustus 2014!Groetjes,Katrien