Terug naar overzicht
Beste Els,Proficiat met de trouwplannen.Ik heb je een privéberichtje gestuurd.Vriendelijke groeten,Davy Achtenwww.allegebeure.be
Hey Els,Wij hebben ook een offerte aangevraagd voor een spiegeltent maar viel bijna omver van het prijskaartje :( Dat vond ik er wat over..... in Rijkevorsel verhuren ze er zohttp://www.spiegeltent.com/nl_klessens_story.aspx Succes!!!!Groetjes Ellen
Volgende tips bij spiegeltenten:- Let erop dat de verlichting kan gedimd worden. - Een spiegelbol in de top is leuk, maar dit moeten ze reeds plaatsen bij het opbouwen.- Het geluid klinkt overal even luid, doordat iedereen rond de dansvloer zit. Probeer toch een afgeschermd lounge-hoekje te maken.Groeten,Thierry
Hey Ellen,Wij zijn ook aan het twijfelen om een spiegeltent te huren. Mag ik eens benieuwd zijn naar het prijskaartje? Groetjes,Siska
Hey Siska,Ik dacht dat het begon vanaf 10 000 euro,je kan zo makkelijk nog hoger ;) ik heb de offerte niet meer denk ik,ik zoek het is op,anders is een mailtje naar hen sturen,ik moet eerlijk zeggen,we hebben er is naar een feest geweest en ik vond het wel iets hebben maar voor onszelf was het er beetje over.....groetjes!