TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Julie
30-3-2013
|
18-7-2012 9:54:12
Ik ga vrijdag voor de tweedemaal op shopping jacht, en hoop dat ik ook zo'n leuk gevoel krijg wanneer ik "het" kleedje aanheb! alvast een dikke proficiat xx
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
18-7-2012 9:54:16
Hey Sarah, zo'n leuk gevoel hé je droomjurk vinden !
Ik had EXACT hetzelfde voor ! Ik was met mijn mama en zussen naar een bruidwinkel in Turnhout geweest en had een 7tal kleedjes in de rekken gezien die ik wou passen. Mijn mama wees naar nog een ander trouwkleed, maar op de kapstok vond ik het maar niets en zei ik : "mmm niet echt mijn ding, neen die ga ik niet passen". Maar mama heeft dat kleedje dan toch stiekem bij de "te passen" kleedjes gehangen. Ik had dan een paar kleedjes gepast en had al een boontje voor het 7de kleed..maar toen zei mijn mama : "er is er nog eentje dat je moet passen". Ik dus dat allerlaatste gepast en toen ik voor de spiegel stond, dachten we allemaal : "dat is het!". Enja dat was het kleedje dat mama had uitgekozen maar op de kapstok totaal niet mijn ding was precies. En mijn mama o zo blij dat het dankzij haar was dat ik het gevonden had :-)
Idd zo zie je maar dat je soms iets moet passen waar je niet aan denkt.
Groetjes, Jennifer
|
|
Sarah
15-8-2014
|
18-7-2012 10:07:16
@ Julie; Dank je meid, en je zal uiteindelijk ook wel je droomjurk vinden hoor. Ik zal alvast duimen voor jou. @Jennifer; Inderdaad een zalig gevoel, als ik eraan denk, dan krijg ik weer de kriebels in mijn buik. En ja we geven nu eenmaal de ouders niet graag gelijk, maar meestal hebben ze echt wel gelijk en dat maakt hun nog blijer als we het moeten toegeven hé . Groetjes Sarah
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
18-7-2012 17:47:24
Whiii plezant hé - geniet goed na!
|
|
Evy
1-6-2013
|
18-7-2012 19:47:41
Leuk! Ik ga binnen 3 weken op jacht, ben benieuwd!
Groetjes
|
|
sandra
2-11-2012
|
18-7-2012 20:38:51
Super dat je een kleed gevonden hebt! Waar ben je geweest? Ben ook aan het wachten op de nieuwe collectie maar dat duurt nog zo lang :)
|
|
Julie
30-3-2013
|
18-7-2012 21:07:08
mensen die naar linea raffaelli gaan?
|
|
Sarah
15-8-2014
|
19-7-2012 8:30:15
dank jullie wel meiden @ Sandra; Ik ben in Frankrijk geweest, in Duinkerke. We trouwen namelijk in Frankrijk, zijn Familie is daar en op een dag gaan we daar ook wonen. Je kan al eens gaan piepen in de winkel die je wil of je kan jouw winkel eens bellen en vragen wanneer de nieuwe collectie daar is. @ Julie; De winkel had verschillende merken, en van Pronovias was het meeste binnen, ze had geen Linea Raffaelli. Ik zie juist dat je in Maart trouw, ik zou toch niet meer te lang wachten, want soms moet je 6 maanden wachten op je kleed. Voor de meiden die nog op jacht gaan, veel geluk en hang eens de Diva uit Groetjes Sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|