Terug naar overzicht
Supertof dat hij met alles rekening heeft gehouden en de vrijgezellen echt voor jou heeft opgesteld zodat jij centraal kon staan in alles wat je graag doet!Dat GPS-spel ken ik. Wij hebben dat zelf eens gedaan voor een vrijgezellen van vrienden van ons die we in elkaar hebben gestoken :-)Ik zou zeggen nu hopen en duimen voor het mooie weer die men inderdaad vanaf volgende week uitgeeft :-)GroetjesMarieke
Heel leuk!!!Dikke voor je broer!Zo een GPS spel is leuk é :-) moest je dan ook zo foto nemen en mmsen soms? :-)Wij hebben dat ooit met het werk gedaan en die GSM bleef altijd maar haperen...hilarisch was dat!!Het boekje is zeker een leuk aandenken!! Tof!groetjes!
Hey Sandra,We moesten idd foto's en filmpjes maken, bijvoorbeeld een liefdeslied opnemen enz.Maar het was vooral voor ons bedoeld als aandenken, we hebben ons reuze geamuseerd en veel af gelachen :-)groetjes
Geweldig!! :-)Echt tof dat ze het volledig georganiseerd hebben zoals je het wou é...:-)!Red&Blue zal ook nog wel een feestje geweest zijn!! :-)Tof tof!!
leuk toch dat jij zo'n vrijgezellenfeest hebt gehad.Nu kunnen jullie aftellen naar de grote dag!!!!!!
Hey Joeri,Ik had ook zo een schrik voor mijn vrijgezellen, maar ook mijn zus heeft mijn vrijgezellen georganiseerd, zodat ik er een supertof gevoel aan overhou. Ik ben haar ongelofelijk dankbaar, want ik had zelfs nog eventjes gedacht om helemaal geen vrijgezellen te doen. Achteraf bekeken zou dat heel erg zonde geweest zijn, want ik heb me heel erg geamuseerd! De mannen hebben diezelfde dag ook zo een GPS-spel gedaan in Gent, maar zij waren wat ontgoocheld... Ze hadden zich er meer van voorgesteld! Blijkbaar is dit in het Antwerpse beter georganiseerd? Geniet nog van de laatste voorbereidingen en binnenkort van het getrouwd zijn!! GroetjesEllen
Klinkt idd héél leuk - lieve broer zeg!Binnenkort is jullie dag er al - geniet van de laatste dingetjes op de vinkjeslijst!