Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastiscche vrijgezellen

18-7-2012 10:40:20
hey iedereen,

Tijdje geleden heb ik hier een post geplaatst over mijn angst voor mijn vrijgezellen.
Dit bleek dus helemaal niet nodig, mijn broer had helemaal rekening gehouden met me, ik moest me niet verkleden en zo het stad in trekken wel had jij een hele leuke t-shirt laten maken met vooraan de tekst, Caution, batchelorparty in process en achteraan mijn trouwdatum, een leuke aandenken ook trouwens.
Eerst en vooral hadden ze verzameld bij me thuis, daarna zijn we het stad in getrokken en hebben we een stadsspel met gpsen gedaan waarbij we via opdrachten de bruidschat moesten vrij spelen.
Daarna zijn we iets gaan drinken en kreeg ik mijn eerste opdracht, ik moest 10 mannen ten huwelijk vragen en de vrienden moesten er foto's van maken, wat nog wel hele leuke foto's heeft opgeleverd.

Toen was het al tijd om iets te gaan eten. Daarna mocht ik nog snoepjes verkopen, dat ging niet zo gemakkelijk omdat het echt aan het gieten was en de mensen zo snel mogelijk naar huis wilden of naar binnen wilden.
Maar bij ons zat de ambiance er in, ik ben zelfs een vrijgezelle tegen gekomen verkleed als bruid. Zij heeft me dan verkleed als bruid en zo zijn we de foto op gegaan, nog een polonaise op de groenplaats gedaan met onze 2 groepen en pret kon niet meer op :-)
Kortom ben fier op mijn broerke dat hij het allemaal mooi georganiseerd heeft, hij is zelfs nog mee met me geweest naar red & blue (homodiscotheek) hahaha wel grappig mijn broer daar te zien :-)

Ohja voor ik het vergeet in het begin heeft hij me een boekje gegeven waar ik alle vrienden iets mocht laten in schrijven, ik vond dit een fantastisch idee en zo heb ik ook nog een heel leuk aandenken aan die dag.
Kortom ik ben blij dat ik zo'n broer heb :-)

groetjes
Joeri

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1491

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 10:46:20

Supertof dat hij met alles rekening heeft gehouden en de vrijgezellen echt voor jou heeft opgesteld zodat jij centraal kon staan in alles wat je graag doet!
Dat GPS-spel ken ik. Wij hebben dat zelf eens gedaan voor een vrijgezellen van vrienden van ons die we in elkaar hebben gestoken :-)

Ik zou zeggen nu hopen en duimen voor het mooie weer die men inderdaad vanaf volgende week uitgeeft :-)

Groetjes
Marieke

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 10:53:04

Heel leuk!!!
Dikke voor je broer!
Zo een GPS spel is leuk é :-) moest je dan ook zo foto nemen en mmsen soms? :-)
Wij hebben dat ooit met het werk gedaan en die GSM bleef altijd maar haperen...hilarisch was dat!!

Het boekje is zeker een leuk aandenken!! Tof!

groetjes!

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik18-7-2012 10:57:18

Hey Sandra,

We moesten idd foto's en filmpjes maken, bijvoorbeeld een liefdeslied opnemen enz.
Maar het was vooral voor ons bedoeld als aandenken, we hebben ons reuze geamuseerd en veel af gelachen :-)

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 11:04:25

Geweldig!! :-)
Echt tof dat ze het volledig georganiseerd hebben zoals je het wou é...:-)!
Red&Blue zal ook nog wel een feestje geweest zijn!! :-)
Tof tof!!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-7-2012 11:19:10

leuk toch dat jij zo'n vrijgezellenfeest hebt gehad.
Nu kunnen jullie aftellen naar de grote dag!!!!!!

Ellen
25-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 15:39:04

Hey Joeri,

Ik had ook zo een schrik voor mijn vrijgezellen, maar ook mijn zus heeft mijn vrijgezellen georganiseerd, zodat ik er een supertof gevoel aan overhou. Ik ben haar ongelofelijk dankbaar, want ik had zelfs nog eventjes gedacht om helemaal geen vrijgezellen te doen. Achteraf bekeken zou dat heel erg zonde geweest zijn, want ik heb me heel erg geamuseerd! De mannen hebben diezelfde dag ook zo een GPS-spel gedaan in Gent, maar zij waren wat ontgoocheld... Ze hadden zich er meer van voorgesteld! Blijkbaar is dit in het Antwerpse beter georganiseerd? Geniet nog van de laatste voorbereidingen en binnenkort van het getrouwd zijn!!

Groetjes
Ellen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-7-2012 17:49:18

Klinkt idd héél leuk - lieve broer zeg!
Binnenkort is jullie dag er al - geniet van de laatste dingetjes op de vinkjeslijst!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...