Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog iets meer dan een jaar :)

18-7-2012 11:50:55
hey Bruidjes (in spe)

In december 2011 vroeg mijn vriend me ten huwelijk. We zijn nog maar 15 maanden samen maar dit voelt zo juist aan! De trouwdatum ligt sinds een tweetal maanden vast op 14/09/2013: spannend!!!
De zaal is al gekozen: de Snip in Moorsel.

Nu: ik heb al twee prachtcadeau's gekregen
1: ik heb een aantal jaren geleden vrijwilligerswerk gedaan in Thailand en die leerkrachten hebben als cadeau Thaise zijde opgestuurd waar ik mijn jurk van mag laten maken. Morgen krijg ik mijn stof normaal gezien. Ik heb zoooo enorm benieuwd.
2: het symfonisch orkest waar ik in meespeel luisterd de ceremonie op...dat gaat toch grandioos zijn of niet? :)

Volgende week gaan mijn mama en ik voor een model voor de trouwjurk kijken. Ik heb al een paar prachtige jurken gezien maar ja, je weet het pas als je het aanhebt he. Allez dat hoor ik overal, inclusief van mijn zusje die vorig jaar getrouwd is. Die kwam (voor mij totaal onverwacht) in een soort baljurk aan. Nooit gedacht van haar maar zo ongelooflijk mooi dat ze eruit zag. Dus ik ben nog meer benieuwd wat mijn uiteindelijk model en daarna jurk zal worden.
aaaah: mijn mama heeft net gebeld...eerste afspraak ligt vast op volgende week donderdag!!!

Ook de auto is al geregeld. Vrienden van mijn schoonouders (in spe) hebben een oldtimer: een Riley. Die man zal ons rondrijden daarmee.

Voor de bedankingskes las ik daarstraks op deze site een prachtidee: een koffiepadje of theezakje met 'welkom voor op de koffie/thee bij ons'. Aangezien daar toch een lange houdbaarheidsdatum opstaat kan ik daar binnenkort al mee beginnen :) Voor doosjes: ga ik dan best naar de AVA of waar halen jullie die?

Nu nog een locatie voor de ceremonie zoeken (we trouwen niet kerkelijk). Het is mogelijk in de feestzaal zelf of in de tuin maar we zoeken net iets romantischer. Ik ben aan het proberen bij de opera van Gent maar dan moet ik nog een paar maanden wachten omdat het programma voor herst 2013 nog niet gekend is en dus geen idee of de zaal ter beschikking is. Heeft er iemand nog ideetjes voor regio Gent/Aalst?

Ik ga ook eens met mijn familie/vrienden van Limburg moeten samenzitten. Willen ze een overnachting in een hotel of gaan ze 's nachts nog de rit naar huis wagen? Mss kan ik beter een aantal kamers reserveren op voorhand in een hotel (die ze dan wel zelf betalen)?

Je ziet dus: al een paar dingen gedaan maar nog zooooveel te doen. Gelukkig hebben we nog 422 dagen (zalig hoe deze site mee aftelt)

groetjes

Michèle

Michele
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 791

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik18-7-2012 11:55:48

Hey Michèle,

wij zijn verloofd sinds 6 november 2011 (we waren toen 6,5 jaar samen!!) en trouwen ook op 14/09/2013!!!
Ook wij zijn dus volop bezig me de voorbereidingen!!
Ik hoop dat jullie er evenveel plezier aan beleven als ons!

Groetjes,
Ann

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 12:33:38

Mijn familie komt ook van Limburg (naar West-Vlaanderen) en ik heb enkel een aantal hotels doorgegeven die ze dan naar eigen smaak en wensen kunnen boeken.

In de AVA vind je veel verpakkingen, maar niet altijd de goedkoopste. Internet kan hierin ook veel helpen.

Geniet er in ieder geval van!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 13:12:22

Geniet van alle voorbereidingen :-) de tijd vliegt écht voorbij hoor!
Bij ons vandaag nog 50 op de teller en rond de 400 gestart...:-)!

En wauw...die zijde zal wel heel mooi zijn!
Dus je kan helemaal je 'eigen' kleedje laten maken!
Veel succes ermee!

groetjes

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 14:15:34

hey michele,

Wij gaan ook voor de koffiepads ( idee gestolen op http://www.trouw-bedankjes.nl/koffie1.html ) maar wij gaan zelf zakjes vulle en een kaartje aan bevestigen in dezelfde stijl als onze uitnodigingen.

Je hebt zakjes bij AVA maar wij bestellen ze via internet en laten ze leveren in Ned bij mijn toekomstige schoonouders ( klinkt goed he) omdat het dan weer scheelt in verzendkosten.

Groetjes sarah

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik18-7-2012 14:46:47

hey Ann

super om te weten dat we op dezelfde dag trouwen. Wij zijn sinds 17/12 verloofd tijdens een weekendje naar zee :)
We beleven er veel plezier aan. Over het algemeen zijn we het eens en de kleine dingen vallen als vanzelf wel goed.

Deddy, merci voor de tip
Sarah, goed idee misschien kan ik ze bij vrienden laten leveren in Nederland. 't is toch wel ongelooflijk dat prijsverschil tussen België en Nederland he

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 14:52:22

op zich was het maar een paar euro maar elke euro uitgespaard kan je weer ergens anders aan spenderen ( klink al even hollands als mijn schoonfamilie hihi)
wij gaan wss met deze site samenwerken
www.gripzakjes.net

groetjes sarah

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-7-2012 17:43:40

Welkom Michèle!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...