Terug naar overzicht
Hey Michèle, wij zijn verloofd sinds 6 november 2011 (we waren toen 6,5 jaar samen!!) en trouwen ook op 14/09/2013!!!Ook wij zijn dus volop bezig me de voorbereidingen!!Ik hoop dat jullie er evenveel plezier aan beleven als ons!Groetjes,Ann
Mijn familie komt ook van Limburg (naar West-Vlaanderen) en ik heb enkel een aantal hotels doorgegeven die ze dan naar eigen smaak en wensen kunnen boeken.In de AVA vind je veel verpakkingen, maar niet altijd de goedkoopste. Internet kan hierin ook veel helpen.Geniet er in ieder geval van!
Geniet van alle voorbereidingen :-) de tijd vliegt écht voorbij hoor!Bij ons vandaag nog 50 op de teller en rond de 400 gestart...:-)!En wauw...die zijde zal wel heel mooi zijn!Dus je kan helemaal je 'eigen' kleedje laten maken!Veel succes ermee!groetjes
hey michele,Wij gaan ook voor de koffiepads ( idee gestolen op http://www.trouw-bedankjes.nl/koffie1.html ) maar wij gaan zelf zakjes vulle en een kaartje aan bevestigen in dezelfde stijl als onze uitnodigingen.Je hebt zakjes bij AVA maar wij bestellen ze via internet en laten ze leveren in Ned bij mijn toekomstige schoonouders ( klinkt goed he) omdat het dan weer scheelt in verzendkosten.Groetjes sarah
hey Annsuper om te weten dat we op dezelfde dag trouwen. Wij zijn sinds 17/12 verloofd tijdens een weekendje naar zee :)We beleven er veel plezier aan. Over het algemeen zijn we het eens en de kleine dingen vallen als vanzelf wel goed.Deddy, merci voor de tipSarah, goed idee misschien kan ik ze bij vrienden laten leveren in Nederland. 't is toch wel ongelooflijk dat prijsverschil tussen België en Nederland he
op zich was het maar een paar euro maar elke euro uitgespaard kan je weer ergens anders aan spenderen ( klink al even hollands als mijn schoonfamilie hihi)wij gaan wss met deze site samenwerkenwww.gripzakjes.net groetjes sarah
Welkom Michèle!!