Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedjesjacht tips

18-7-2012 14:05:40
beste bruidjes (sorry jongens maar denk niet dat jullie tips kunnen geven ;p )

Ik heb net afgesproken met mijn vriendinnen en 8 september is het zover ik ga op kleedjes jacht.
Ik ben er nu al zenuwachtig voor, is toch wel een heel belangrijk item de dag zelf he ;)

Nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben:

welke winkels : Ik heb geen extreem groot budget en dit moment staat jagre en youniek op mijn lijstje maar hebben jullie nog aanraders??

Ohja mss nog een stomme vraag maar maakt het uit welke bh je aandoet, ik bedoel maar doe je best een BH aan die je ook zou dragen de dag zelf, of ene die kei goe zit of .... (voel me nu wel dom)

Nog tips?? ALLE tips zijn welkom hoor!!!

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 849

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 14:29:09

I.v.b.m. je bh-vraagje :)... Ik zou gewoon een dagdagelijkse bh aandoen, misschien best eentje waarvan je de bandjes kunt afhalen of een strapless. Ik zou nu nie iets speciaals gaan aandoen, dat is meer als je de eerste paas hebt want dan gaan ze het echt op je vormen en maat innemen...! Op 8 september, dan ben ik 1 dagje getrouwd :o!

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik18-7-2012 14:32:36

Hoi Sarah,

Geen probleem hoor, het is voor ieder van ons de eerste keer hé. (denk ik toch ).

De tips die ik je kan meegeven:
Draag inderdaad een BH die comfortabel zit. Ik had zelfs mijn strapless BH bij.
Zorg ervoor dat je haar niet te rommelig zit. Ik bedoel maar: een droom van jurk, en dan een net-uit-bed-look...komt niet echt overeen snap je?
Laatste tip: passen en blijven passen, ook al is het een totaal andere stijl dan die je in gedachte had. Ik had nooit verwacht om met dit type jurk naar huis te gaan, maar was onmiddellijk verkocht!

Verder: GENIET!!!!!

Groetjes
Anja

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 14:37:38

Hoi Sarah

Mijn kleedje komt ook van bij youniek. De eerste keer dat ik ben gaan passen, had ik niks bij, was op niks voorzien, maar das allemaal geen probleem :-)
de bh litskes steken ze gewoon weg in je kleedje, en schoenen krijg je van ginder :-)
Uiteindelijk heb je nog tijd genoeg om de juiste bh en schoenen te gaan halen...
Ben het wel eens over de verzorgde look, zorg dat je je die dag goed in vel voeld :-)
en ook over het vele passen, alle soorten kleedjes dat je zeker weet wat je wil, en niet wil, en dat je weet waar je mee staat en waar je helemaal niet mee staat :-)

veel succes en veel plezier (en stiekem veel fotos nemen als je de kans krijgt, altijd leuk om achteraf terug te zien)

Groetjes -xx-

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 14:43:27

Oh jah, goeie tip van de dames hierboven. Ik had mijn haar in een gewone dot (ik heb heel veel haar dus die is altijd heel erg groot). Maar dat is mijn dagelijkse kapsel, ik voelde me dus echt heel stom dat ik het niet had losgelaten en dat ik niet wat meer make-up had opgedaan...! En ik kreeg dus geen schoenen en ik had botten aan. Jep, kleedjes passen met botten aan '_' domper! Maar voor de rest was het wel schitterend hoor :D

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 15:18:55

bedankt voor de tips dames,
Oef was mijn vraag toch ni zo dom als ik dacht ;)
Als jullie nog aanraders van winkels hebben mag dit ook hoor!!
Mijn vriendin stelde nog Le chappeau voor maar lijkt mij zo nen dure winkel ver boven mijn stand allé dat gevoel krijg ik steeds als ik daar voor bij wandel :s

groetjes sarah

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 15:37:01

IK ben erzelf niet geweet, maar naart schijnt hebben ze bij le chapeau toch wel bij prijs kleedjes, een afspraak maken kan nooit geen kwaad eh... vergeet niet je budget te zeggen zodat ze niet met je droomkleedje afkomen en dit dan 3000 euro blijkt te kosten :-)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 15:38:31

hihi stel u voor

Mariska
6-4-2013
 Meld misbruik18-7-2012 15:46:30

Hey,

Ik heb mn kleed bij Jagré gekocht. Goeie service en goede prijzen, Dat van mij was 845 euro met sluier bij.. er hangen goedkopere en duurdere natuurlijk.
Kwestie van tips, idd bh waar de bandjes af kunnen is het beste ;-)
De beste tip bij twijfel heb ik bij Jagré zelf gekregen.. hoe wil jij trouwen.. wil jij zo ja zeggen? als je daaraan denkt gade bij 1 kleed iets hebben van : Ja, zo !! ;-) Veel plezier bij het zoeken van de perfecte jurk .

Mariska
6-4-2013
 Meld misbruik18-7-2012 15:49:19

Oh ja.. Jagre heeft btw nog een outlet winkel ook.. moet maar eens kijken op hun website. Heb het zelf te laat gezien, vandaar dat ik het even deel met je. Je weet nooit he ;-)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-7-2012 15:56:48

ja dat heugelijke nieuws had ik al ontdekt ivm de outlet hihi toch bedankt voor de tip.
Toen jagre nog naast le chappeau was reed ik elke dag voorbij met de trap en telkens toch maar dromen over al die jurken ;)
dus jagre (de 2) staan bovenaan op mijn lijstje ;)

Wat is jullie mening over:
Het bruidshuis / paradijs?

Groetjes sarah

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik18-7-2012 17:18:11

Hallo,
Ik heb dezelfde winkels gedaan (youniek en jagré outlet). Twee fijne ervaringen. Bij youniek is het voordeel dat er absoluut geen druk is omdat ze elk kleed nog kunnen maken en niet erg veel tijd nodig hebben). De man heeft mij geholpen (hij vroeg wel vriendelijk of hij zijn vrouw moest halen); Ik had bij het eerste kleed echt een wauw gevoel (mijn zus en hij ook) maar ik vond het erg warm. Bij Jagré had ik hetzelfde met 2 kleedjes en ik heb uiteindelijk een paar dagen later het "frisse" kleedje gekozen. Toen ik dat aanhad voelde het echt comfortabel, ook bij het stappen en dat gaf uiteindelijk voor mij de doorslag en de prijs was 550 euro mat aanpassingen waarschijnlijk 600 euro. Ik had ook al eens bij P&C op de meir een kleed gepast en dat was ook wel leuk (ze hebben maar een paar modellen maar als het je zin en maat is zeker een aanrader qua prijs).
Veel pas plezier!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 18:08:45

Hoi Sarah,

Ik had een strapless BH aan (een rode) omdat ik zowiezo voor een strapless kleed wou gaan (daar was ik 100% zeker van).
Ik had ook pumps bij, maar heb die maar onder 1 kleedje gepast eigenlijk...ik liep op blote voeten rond :-) die kleedjes zijn toch allemaal te lang!
Ik had ook een haarspeldje bij (gezien ik voor half opgestoken kapsel ga) maar heb mijn haren eigenlijk gewoon los gelaten tijdens het passen.
Verder had ik wel zelf mijn make-up gedaan, omdat het toch een ander zicht geeft vind ik...anders zou ik er maar flets bij gestaan hebben :-)!

Ik heb zelf een ladybird jurk van bij Couture Ann en die was ongeveer 1000 euro.
Heb ook Romantica gepast daar en daar zaten er tss van 750-850 euro.

Pierre-Yves heeft een outlet shop en ik denk La Sposa ook (lees ik hier toch).
Of op het forum komen soms ook kleedjes te koop, die zijn wel 2de hands (de outlet zijn paskleedjes denk ik).

In elk geval - geniet van die pas!! Ik wou dat ik het nog eens kon overdoen!!
En neem 's avonds mss een dafalgan, ik had echt hoofdpijn van al dat passen, kleedjes over mijn hoofd krijgen enz :-).

Veel plezier!

groetjes

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik19-7-2012 13:43:56

Hey,
Ik heb vijf winkels gedaan :
Linx-Leuven (enkel LR collectie)
Maxim's - Aarschot
Moderna - Schepdaal
Le Chapeau
Het Bruidshuis - Merksem

In die laatste heb ik uiteindelijk mijn kleed gevonden, ééntje van Marilyse en aangezien van vorige collectie, 695 euro betaald.
Vriendelijke en eerlijke dame die me geholpen heeft.
De minst fijne ervaring had ik bij Le Chapeau, nogal opdringerig vond ik. Het Bruidsparadijs, heb ik ook bezocht, eerder voor bedankjes, maar vond dit een nogal een ouderwetse winkel.
Veel plezier met de zoektocht naar uw droomkleed.
Geniet er van!

Groetjes,
Sonja
68 dagen gelukkig getrouwd!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik19-7-2012 14:13:13

bedankt voor alle tips dames, ik ga in ieder geval mijn best doen om er van te genieten.
Kijk alleen op tegen de spiegel zit nogal met complexen (mss maand water en brood invoeren om snel ng wat af te vallen)

Ik hb echt gevoel dat ik droom, zo lang uitkijken naar trouwen en nu is het EINDELIJK zo ver, ik kan het haast niet geloven.

Mijn vriendin (die onze fotografe en ontwerpster uitnodigingen is) en wij hebbe nu ook datum vast gelegd voor de verlovingsshoot dus extra spannend woepie

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info