TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jamina
31-8-2012
|
18-7-2012 14:32:43
De meeste mensen snappen de tekst naart schijnt toch niet, dus als dit jullie dans is, gewoon doen... niemand gaat daar echt zen bedenkingen bij hebben denk ik :-)-xx-
|
|
debora
18-7-2014
|
18-7-2012 15:17:16
awel,
Wij zijn van Italiaanse afkomst, en er is een italiaans liedje "vader zingt dat hij zijn dochter moet afgeven aan de bruidegom". Van kleins af aan heb ik altijd gezegd dat dit het liedje werd tussen mij en onze papa als ik trouwde...
Niemand gaat de tekst snappen, en het is beetje meer wals dan een trage! Maat het is een heel betekenisvolle nummer voor ons en dat is het belangrijkste vind ik! (Alleen al bij het horen,krijg ik er tranen van)
Dus wij veranderen dit voor niemand of niks, dat is ons moment :-) Dus zou gewoon voor u eigen beslissen meid
groetjes
|
|
Valerie
24-8-2013
|
18-7-2012 15:21:00
Hoi Delphine, Supermooi liedje! Ik zou er mij niets van aantrekken...meeste luisteren inderdaad toch niet naar de tekst... kdenk dat er toch een paar zijn die een traantje zullen moeten wegpinken ;-)
Groetjes!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
18-7-2012 15:33:08
Maak er vooral een heel mooie dag van waarop je je eigen zin doet. Trek je niets aan van wat anderen misschien zouden denken. Als het jou gelukkig maakt, moet je dat vooral doen!
Heel veel geluk morgen!
|
|
Sara
20-7-2012
|
18-7-2012 16:16:29
Ik denk ook dat de mensen niet zozeer naar de tekst gaan luisteren, maar gewoon emotioneel gaan zijn om te zien dat jij met je papa danst. En als dat liedje voor jullie veel betekenis heeft, is volgens mij het belangrijkst!
En voor de rest niet te veel stress? :-)
Groetjes van een mede-20 juli- bruidje
|
|
Steffie
21-7-2012
|
18-7-2012 18:54:14
Hallo,
Ik zou ook graag het liedje 'I'm your lady' of 'Dochters' nemen, maar dat gaat toch niet? Op hetzelfde moment is de bruidegom dan toch aan het dansen met zijn mama? Of heb ik het verkeerd voor?
Groetjes xxxxxxxxx
|
|
Roxy
29-6-2013
|
20-7-2012 22:49:43
de bruidegom is dan idd ook aant dansen maar daar zou ik ni van wakker liggen het gaat vooral om de bruid en haar vader :-) i loved her first is ook een heel mooi liedje.
|
|
tanja
27-9-2013
|
5-8-2012 12:13:37
Maar het is ook belangrijk voor een zoon om met ze mama te dansen en dat kan ook een beetje zijn lady zijn! Op een andere manier dan dat jij zijn lady bent maar ik denk zeker niet dat het storend kan zijn!!! LEkker doen wat voor jou goed voelt! het is jou dag,,,,dus enjoy
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|