Terug naar overzicht
heb je geen broer/beste vriend/suikernonkel/grootvader met wie je een erg goede band hebt en met wie je op dat moment kan dansen en die je ne keer goe vastpakt? Wat je ook kan doen is de moeder-zoon dans niet direct na jullie openingsdans doen, maar na een uurtje een slow doen en dan hen beiden even in de spotlights zetten. Je kan dan zelf ook weer of met iemand anders dansen, of even zelf mee toekijken. Als je het er niet onmiddellijk na doet, maar wat later, is het mss minder confronterend en minder emotioneel voor jou?
oo meid, da vind ik heel erg voor u!Het zal zowiezo een heel moeilijk moment zijn voor u he!Maar is er geen broer, schoonbroer of hele goede vriend dat dan met u wilt dansen?Ik denk, moest je die skippen, dat je "man" en schoonmoeder daar dan toch alle begrip voor zouden hebben. Niemand zou je zoiets kwalijk nemen meid. groetjes
Kan je niet met je schoonvader dansen? Jij bent dan voor hem ook een dochter he .. Sterke! xxx
Mijn broer is geen optie. Ben al blij dat hij getuige wil zijn. Maar speechen, vrijgezellen organiseren, alles wat meer is dan "efkes ne krabbel zetten" ziet hij niet zitten. Laat staan dansen... Grootvaders zijn ook al overleden. Mijn mama, broer en meter zijn de enigen die ik nog heb. Familie langs mijn kant was dus vrij snel geteld. Misschien is mijn schoonvader inderdaad nog een optie, en dan mijn vriend met mijn mama laten dansen? Maar dan heeft zijn mama weer geen straal-moment... Nja heb nog wel efkes om er over na te denken. Zal hoe dan ook niet makkelijk worden.
Ik probeer maar wat mee te denken he meidMaar vind je mama het heel belangrijk om met de bruidegom te dansen? Anders kan je eerst met de schoonvader dansen en je man met zen mama en dan misschien er ineens een dans van maken,waar iedereen mee moet dansen??? Dan valt het misschien iets minder zwaar voor jou... (voor zover dat mogelijk is natuurlijk )
Heeft jouw toekomstige geen liedje met zijn mama waarop zij dan kan stralen? Ik heb bv met mijn papa een liedje (My girl versie van gipsy kings). Dan kan je op zo'n moment even de microfoon lenen en de spotlight op hen zetten... Ben maar wat aan het brainstormen. Misschien wil je schoonmoeder helemaal niet stralen op jullie dag :-) Groetjes!
Bedankt voor de ideetjes. Heb er met hen ook nog niet echt over gesproken. We zijn pas een week verloofd. Maar dat spookt zo door mijn hoofd... dat hij er niet zal bij zijn...
mijn mama is er helaas ook niet meer. Ik ga dapper doorzetten en die dans erin laten. Het begin is bij ons dus geen probleem maar stap twee wel. Ik ga dus vragen of mijn zus wil inspringen. Op deze manier lukt het ook en ik heb dus (gelukkig ) maar één zus maar anders is het gewoon de oudste. In geval van je papa; je oudste broer? of peetvader? een neef? een goede vriend, ...
en als jullie nu eens na de openingsdans gewoon een polonaise inzetten?dan hoeft er geen vermenigvuldigingsdans gedaan te worden.
Een vriend, neef of collega waar je een goede band mee hebt... En anders proberen uit te leggen aan je broer hoe moeilijk dit is voor jou en misschien begrijpt hij je wel en wil hij alsnog met je dansen...
Gezien er bij ons ook geen vader en schoonvader was ,zijn wij er na onze openingsdans meteen ingevlogen met de huckle buck.Direct ambiance en geen treurig moment.Mijn papa zit hel diep in mijn hart en dat zijn voor mij momenten om op te trekken. Veel sterkte meid.
of nen jig laten doenbij ons is in onze vriendenkring het danske op het smidje algemeen bekend en de dansvloer staat meteen vol.De vrouwen schuiven door dus je danst met vele mannen (of vrouwen die mannenrol dansen)Of met je mama dansen??
powerpoint met foto's van jou en je papa op de achtergrond terwijl je vriend met zijn mama danst (zijn maar ideetjes die binnenschieten he)