Terug naar overzicht
ringen aan een leuk beertje bevestigen? Wij denken in ieder geval om het zo te doen (bruidskindje is 2 jaar) nu nog hopen dat ze het beertje willen eventjes afgeven :)
mijn oudste dochter was 17 maand toen haar dooppeter trouwde.als verrassing had zijn vrouw voorzien dat ons oudste een grote Me to You-beer gaf aan hem met daaraan de ringen bevestigd.
aan een fopspeenhouder??groetjes sarah
Ik volg even mee, mijn toekomstige is beter van een net geboren kindje en we zouden hem graag betrekken in ons huwelijk. De papa is getuigen en wij hadden inderdaad ook gedacht om een leuke beer te zoeken met daaraan de ringen bevestigd.( hij zal dan negen maand zijn)groetjes
Het idee van de beertjes had ik idd nog al gehoord.Het idee van de fopspeenhouder lijkt me wel wat, ons zoontje heeft en draakje aan zijn fopspeenhouder hangen, dus dat lijkt me idd leuk om de ringen dan hieraan te bevestigen...
Die tuttenketting is inderdaad veruit het origineelste idee, vind ik! Super!De mijne zijn de tutjes echter al lang ontgroeid. :-)@Julie: als jullie ook voor de kerk trouwen, en je wil een kindje van 9m laten helpen, dan kan je misschien een bolderkar gebruiken (bv laten trekken door een ouder kindje ofzo). Ik heb dat hier al een paar keer gelezen, en als mijn eigen kinderen nog echt klein hadden geweest, zou ik dat zéker ook zo gedaan hebben (maar ze zijn nu 5j en 7j).
leuk dat ik jullie aan een origineel idee kon helpen ;)desnoods moet je aan bij wie hij op schoot zit vragen op het laats een strikje rond de nek van het draakje te doen met daaraan de ringen (dan krijg je al geen natgesabbelde ringen hihi)Of ipv een tut daar de ringen hangen Of speciaal voor die dag een fopspeenketting maken he met vb een hart met jullie namen in of zohmm sebiet ga ik het nog jammer vinden dat ik geen tutterbruidskindjes ga hebben ;)groetjes sarah