Terug naar overzicht
Hallo!
Met nog maar 2 dagen te gaan is er nog 1 ding dat ik dringend in orde moet maken!
Voor onze tafelindeling gebruiken we foto's. De gasten krijgen elk een foto en de vergrote versie hiervan kunnen ze op hun tafel vinden. Maar hoe 'geef' ik die foto's best aan de gasten? Iemand ze laten geven is een optie maar misschien ook wel een gedoe, want die moet dan goed kijken naar de naam en de juiste foto geven. Wijzelf uitdelen lijkt me ook moeilijk omdat we toch wel heel de tijd mensen moeten welkom heten? De foto's op een tafel leggen en de mensen zelf hun naam + foto laten zoeken? Ophangen? Het gaat natuurlijk wel om een 90-tal foto's...
Alle ideetjes zijn welkom! En met nog 1 volledige dag te gaan (morgen) mag het gerust nog geknutsel zijn! Daar hou ik wel van :-)
Groetjes, Sara
Kan je geen kartonnen bord bekleden met stof en er elastieken aan maken zodat je de enveloppen ertussen kan stoppen?
wij werken ook met foto's van rome gezien mijne toekomstige daar zijne knieval gedaan heeft ;-)iedere tafel is een bezienswaardigheid in rome, de fototjes zitte in een cubus zo zijn er verschillende foto's van de bezienswaardigheid te zien ;-)als de mensen aankomen moeten ze zich aanmelden en krijgen ze een lanyard (zo een touw om sleutels aan te hangen) met de foto aan van de foto van de tafel waar ze moeten gaan zitten. de zaalverantwoordelijke zal groep per groep naar binnen roepen, duurt ook veeeeeeel minder lang dan naam per naam naar binnen te roepen (allez hoepen wij allesinds ;-)
Vrienden van ons hadden achteraan de foto's de namen van alle personen geplakt. Ze hingen met van die kleine wasknijpertjes aan kleine boompjes (maar wel wat gegroepeerd per tafel). Iedereen moest zijn eigen naam zoeken. Dit klinkt wel chaotisch, maar verliep eigenlijk nog vlot.
bij ons stond op iedere tafel een foto (van onze verschillende reizen), en wij werkten met naamkaartjes en op de onderkant van de foto stond het land die ook terug te vinden was op de foto. de mensen van de zaal vroegen ons om de namen alfabetisch te geven en zij legden ze dan ook zo aan de inkom.de mensen van de zaal gaven dan wel het juiste kaartje aan de juiste mensen, maar zo wist iedereen waar zijn tafel was.je kan wel nog een nr bij uw foto plaatsen, en ook bij de mensen hun kaartje om alles vlot te laten verlopen.
wij werkten met tickets naar bepaalde bestemmingen en op de tafel stond dan foto + naam bestemming in het grootde tickets kregen ze bij het binnenkomen. De mensen van de zaal hadden een lijst met namen + bestemming en een envelop met tickets per tafel.Bij het binnenkomen werd dus hun naam gevraagd en een ticket gegeven.Daarna kwamen ze bij ons zodat wij ze welkom konden heten.(de ouders stonden trouwens in de buurt, maar niet mee 'in het rijtje', zo konden de mensen die dat echt wilden, wel proficiat wensen aan de ouders ook, maar voelden ze zich toch niet verplicht gezien de meeste gasten maar 1 van de twee kanten kennen)
Bij ons heeft iemand van de zaal ze uitgedeeld. Die heeft dus goed moeten kijken naar de namen, maar dat heeft volgens mij geen problemen opgeleverd. Het enige wat iets minder goed ging, was dat niet iedereen z'n kaartje al had. Ze hebben toen eerst iedereen naar z'n tafel laten gaan die al wel een foto had en daarna de rest uitgedeeld (voor het bruidspaar binnen kwam).
Terwijl ik eigenlijk zou moeten slapen, hier een update over hoe ik het nu heb gedaan! Aangezien onze stijl 'romantische vintage' is, heb ik enkele oude kaders gekocht in de kringwinkel. Hierop heb ik draden gespannen, en de foto's (met telkens de namen van de gasten) zullen hierop gespeld worden met een wasknijper. De gasten zullen dan gewoon hun eigen naam moeten zoeken. Ik verwacht dat het wel rustig zal verlopen :-) En ik zal het jullie na morgen kunnen vertellen!! En nu... hopelijk wat slapen :-) Groetjes, Sara
Terwijl ik eigenlijk zou moeten slapen, hier een update over hoe ik het nu heb gedaan!
Aangezien onze stijl 'romantische vintage' is, heb ik enkele oude kaders gekocht in de kringwinkel. Hierop heb ik draden gespannen, en de foto's (met telkens de namen van de gasten) zullen hierop gespeld worden met een wasknijper. De gasten zullen dan gewoon hun eigen naam moeten zoeken. Ik verwacht dat het wel rustig zal verlopen :-) En ik zal het jullie na morgen kunnen vertellen!!
En nu... hopelijk wat slapen :-)
BTW bedankt voor alle tips!