Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben zelf ook niet zo bekend in het Leuvense maar in Bierbeek heb je het Salve Mater Instituut. Dit is een oud gebouw dat vroeger een ziekenhuis van de nonnetjes was. Daar heb ik al eens een tentoonstelling georganiseerd en je hebt er oude gangen, een mooie kapel en ook een park errond.
Marjolijn,Vrienden van ons hebben hun fotoreportage gedaan in de stadsschouwburg van Leuven. Dat heeft mooie foto's opgeleverd!Valerie
Een museum misschien? In de Vanderkelenstraat is er eentje.De imposante traphal van de centrale bibliotheek moet ook de moeite zijn, denk ik.Is er in de kruidtuin geen serre met mooie planten? Ik ben er nog niet geweest, maar dat kan wel... In elk geval is er nog een tuinbouwschool in Leuven centrum, waar er misschien een mooie serre met planten is (ik ben nu aan het denken aan het adres en kan er niet onmiddellijk opkomen, is het niet ergens in de buurt van de Ierse Predikherenstraat dat die school is?).Hopelijk is het natuurlijk schitterend weer. Dan kan je waarschijnlijk mooie foto's maken op de kermis?
Als ik mij niet vergis dan heeft mijn neef zijn trouwfoto's laten nemen in de bibliotheek van leuven. Het zijn prachtige foto's geworden.
Met het weer van gisteren is een binnenlokatie nie echt nodig geweest zeker ?!:-)