Terug naar overzicht
Hey Liesbeth,Super nieuws!! Allemaal zo'n spannende momenten! Zo mooi, net getrouwd en meteen zwanger!Echt nen dikke proficiat aan jou en je man!Veel succes,Karen04/11/2006PS: laat weten hoe jullie ouders erop gereageerd hebben he en hoe jullie het gezegd hebben.
Zal ik zeker doen!Bedankt!Liesbeth
HeyVeel succes vanavond. Ze zullen ook wel superblij zijn zeker! Geniet van je zwangerschap, hopelijk verloopt alles heel goed zonder teveel bijwerkingen.GroetjesVicky09.09.06
Proficiat en geniet er maar van!!!Natalie26-05-2007
Proficiat Liesbeth!Ik weet niet of jullie in België wonen of in Nederland. Maar je zal misschien wel Kind en Gezin kennen. Ik ben verpleegkundige van Kind en Gezin vandaar dat ik je aanraad om eens naar www.kindengezin.be te surfen. Je kan er inschrijven op een zwangerschapsnieuwsbrief. Dan krijg je wekelijks een email met wat er allemaal in je buik veranderd! Heel fijn. Je kan er ook een zwangerschapspakket aanvragen. Daar zit een ongelooooofelijke zwangerschapskalender in, echt super!Groetjes en veel succes!Agneta
Bedankt voor de tip, zal ik zeker eens doen!
Dag Liesbeth,je zal mij NOOIt geloven!!!! We zijn ook getrouwd op 15 juli en we verwachten ook een kindje!! Zal waarschijnlijk van huwelijksnacht zijn! Volgende week maandag hebben we ons eerste afspraak bij gynaecoloog en zullen we dan ook weten exact weten hoever we al zijn. Ik vind het echt spannend voor jullie. Als je daarvoor openstaat kunnen we ons ervaring eventueel delen met elkaar. Je ziet het maar...Nog een dikke proficiat!!!Elke 15/07/06