Terug naar overzicht
iPad heeft rare kuren moet dus trouwkleed zijn!
Mijn kleedje was ook net iets anders dan anders. Heb het laten maken bij een vriendin van mijn tante. Ik wou een kort kleedje zonder frullekes eraan. Het was een bustierkleedje dat vanaf van mijn taille breder uitviel tot onder mijn knie. Met een aparte onderrok van 4 lagen die ik 's avonds heb uitgezwierd Het was een volledig witte stof en als enige accent had ik een losse band van 6cm onder mijn buste met een mooi en modern borduursel op en swarovskisteentjes. Als schoenen had ik rode hakken. Ik heb geen moment spijt van mijn keuze want ik heb veel complimenten gekregen dat mijn kleedje echt een "Eline-kleedje" was, het straalde mijn persoonlijkheid uit. Ben nog altijd verliefd op mijn kleedje
ook hier geen traditioneel trouwkleed : in elk geval niet wat de kleur betreft. Mijn kleed is vooral zwart met een klein beetje ivoorkleur in
Hier ook niet traditioneel, nl bordeaux-paars (aubergine). Enkele foto's kan je zien via mijn profiel. Heb er enkel supergoeie reacties op gehad en net als eline ben ik ook nog steeds verliefd op mijn kleedje. Ik kan je alleen maar aanraden: kies waar JIJ je goed in voelt, dan straal je vanzelf!
Hey Edith,Waar laat jij je kleed maken? Ik ben ook opzoek naar een 50s bruidskleed, maar vind nergens mijn goesting...
Karen,Het merk Sincerity Bridal verkoopt ook een aantal jaren 50-achtige bruidskleedjes;-) ik heb daar toch al iets in gezien dat serieus mijn goesting is...
Ik ga ook niet voor een traditioneel trouwkleed. Weet nog niet goed welke stijl ik wil... Zal nog moeilijk worden denk ik...
Hoi Edith,mijn trouwkleed was een prinsessen kleedje dus daar was ik wat traditioneel mee,maar voor de rest hebben wij een dansfeest met dessertenbuffet gegeven in een fuifzaal, ipv zo'n diner in een zaal waar derna het feest ook doorgaat.Onze fuifzaal had super leuke reacties teweeg gebracht, dus een echte aanrader als je geen traditioneel feest wilt geven :)groetjes
Hallo, lovely mariquita. Ze maaktkleedjes op maat. Maar geen trouwkleedjes. Heb. Haar gevraagd en ze wou dit doen. Mijn dochtertje zal in een mini versie lopen van mij. Hihi verlang al. In het najaar mag ik gaan maar eerst wat op de lijn letten. Brr Deed enkel dessertbuffet dan? Of was er ook een frietkraam? Vind dat wel nog tof. Maar wij. Hebben gasten die van de Kempen moeten komen dus kan niet afkomen met enkel dessertbuffet.