Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bestellen via etsy.com

18-7-2012 21:33:15
Lieve bruidjes en bruidegommetjes
Wie heeft er al wat besteld via Etsy.com?
Ik wil graag mn photo boot props bestellen maar dat lukt niet je kan het niet laten bezorgen in belgie.
Je weet wel van die snorretjes en lipjes op een stokje :D
Wie kan mij helpen???
Veel liefs
Stephanie

Stephanie
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1520

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 21:39:27

Dag Stephanie,

Heb je de show owner al gecontacteerd op etsy?
Want soms staat de shipping naar Europa of België er niet tussen, maar kunnen ze het wel verzenden (maar hebben meestal gewoon nog geen Belgische klant gehad).

Mijn haarkam heb ik via etsy besteld (komt uit Australië) en dan taarttopper en topje met 'bride' op uit USA. Enkel op het topje heb ik geen extra douane moeten betalen...op de haarkam 12€ en op de taarttopper 26€...was wel minder, want verzending was ook bijna 25€ (had verzekerde verzending genomen zodat ik het pakje kon tracken on line).

Ik heb op het pakketje van het topje 'gift' laten zetten en normaal passeert het dan de douane...'sample' kan ook helpen t schijnt!

Maar Etsy is de max...heel verslavend!! :-)

groetjes en succes!

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 22:44:07

Hey Sandra!

Het is uiteindelijk gelukt ik heb gewoon een ander product gekozen en dat lukte wel!!
Echt zwaar verslaven die website!!
Ik heb er Sample op laten zetten ik kan al niet wachten tot het binnen is!!
Veel groetjes!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 7:40:51

Heel goed ;-)!!
En nu hopelijk geen problemen aan de douane...en dan wachten tot het pakketje er is!
Precies terug zoals een klein kindje wachten op Sinterklaas :-) zo gaat dat bij mij!!

groetjes!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 9:57:46

Hey Stephanie,

Welke shop heb je gekozen? Ben ook nog op zoek maar het aanbod is zo groot

Ik had de i do stickers voor onder de schoenen daar al besteld maar dat was een plat pakje en dat zat dus in een gewone envelop en geen douane kosten dus

Ik wil alleen op het laatste niet weten wat ik allemaal kwijt ben aan verzendkosten met alles online te bestellen,de ene shop heeft dat,de andere weer iets anders,de juwelen bij Lemony,artikeltjes om te decoreren bij een paar websites,gelukkig doen we het maar ene keer hé

Groetjes

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 15:17:27

Hey Nancy,

Wat heb ik besteld...
En een hanger met Bride op, maar die vind ik even niet meer terug :)
Greetz Stephanie

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik26-7-2012 12:37:20

Aaah Stephanie, mijn dorpgenootje :) Grappig dat ik je tegenkom op dit forum! Hier kun je super veel tips verzamelen he! Jullie dag komt er bijna aan he, ENJOY! Wij moeten nog wachten tot 18 & 25 mei 2013

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 15:32:18

Charlotte Peeters zeker he?? :D

Super grappig inderdaad!! Ja het komt er bijna aan nog 57 dagen!
Waar gaat jullie feest door??? Leuk he die voorbereidingen! Wij zijn goed op schema,
nog de laatste details afwerken.
Spannend!
Veel groetjes xxx

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik27-7-2012 10:03:32

Hehe inderdaad Charlotte Peeters.
Onze wettelijke en kerkelijke trouw doen we over twee dagen, anders te veel rushen.
Kerkelijke is in Schilde, de kerk bij 't Pleintje, nadien receptie in kasteel belvedere en avondfeest in hof van nazareth in Lier. En jullie? Veel succes met de laatste regelingen!
Groetjes xxx

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 11:37:21

Wij doen het ook op 2 dagen :). Ik trouw ook in de Sint guibertuskerk in Schilde! Donderdag 20 sept voor de wet en gaan met de familie lekker uit eten in haute cookure. Zaterdag kerkdienst en receptie en avondfeest os in s graevenhof in Schilde dus alles lekker dichtbij :D morgen nog 7 weekjes spannend!! Jij ook nog veel succes en als ik moet helpen met iets laat maar wat weten hè ;) x

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik27-7-2012 12:26:20

Dus de 22e september trouw je voor de kerk? Om hoeveel uur begint jullie kerkdienst, dan probeer ik te komen kijken. Oooh haute cookure is een van men lievelingsrestaurants, we kennen de eigenaars goed. Na onze wettelijke trouw, gaan wij met de familie eten in het pomphuis, aan die grote ovale tafel op dat benedenverdiep. Hoe was de verbereiding met de priester/diaken van de kerk?

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:12:07

Ja de 22ste om 14.30 Kom zeker kijken :D hihi

Wij hebben een huwelijksviering, de diaken gaat de mis voordragen.
Hele vriendelijke man en heeft goed geholpen!
We hadden vorige week met hem afgesproken om onze misboekjes te bespreken.
En een paar dingetjes heeft hij aangepast en alles is goedgekeurd.
Dus weer iets om van het lijstje af te vinken!
Ik vind het ook een mooie kerk veel charme van binnen!
Wij kennen Cindy en Ivan ook goed dus dus daarom wouden we daarheen.
In het pomphuis is het ook lekker en de beste tafel staat al vast voor jullie :D

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik29-7-2012 18:24:22

Wij hebben ook de diaken ontmoet, grappige man. Wij hebben even stil gelegen met de trouw, nam echt heel onze agenda in beslag. Volgende week verlovingsfeest en dan gaan we er mee verder. Nu moeten we een ceremoniemeester, videograaf en oldtimer bus voor de suite zoeken. Er komt echt zo veel bij kijken he!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...