Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1e opdracht vrijgezellen

19-7-2012 12:38:11
Hoi Dames,

Mijn team is momenteel volop bezig om mijn vrijgezellenfeestje te organiseren!!!
Ik vind het op zich al allemaal spannend, want iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een beetje controlefreak ben, en graag van alles op voorhand goed op de hoogte ben, dus... :-)
Maar soit, ik heb supertoffe vriendinnen die weten wat ik wil, en vooral wat ik NIET wil, dus dat komt allemaal wel goed!

Vandaag dus mijn 1e opdracht ontvangen: ik moet koekjes bakken en deze dan 3€ verkopen voor een zakje!
Hoeveel te meer koekjes ik verkoop, hoeveel te 'luxueuzer' mijn uitstapje zal worden!!!
Nu ben ik natuurlijk superbenieuwd naar wat het zal worden....

Een 2e opdracht volgt!

Sinds vandaag nog 99 dagen op de teller!!!!
Spannend!!!!
Het komt allemaal heel dichtbij en ik kijk er meer en meer naar uit!!!
De trouw, maar ook alles wat erbij komt kijken!

Groetjes

Vicky

Vicky
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1165

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik19-7-2012 14:17:21

Ik begrijp volledig wat je bedoelt!
Ik ben zelf ook zo iemand, graag controle, vooraf wat weten hoe het in elkaar zal zitten...
maar eerlijk gezegd, met mijn vrijgezellen hoeft dit niet, zou leuk zijn, maar ik vind het net superspannend dat ik van niets weet!
Zo leuk dat mensen dingen voor je regelen om je een superdag te geven! :-)
Ik heb daarentegen nog niets van tips of opdracht of.. gekregen, wat het allemaal nog spannender maakt!

Bij ons nog 78 dagen op de teller!
Het mag stilletjes aan beginnen komen hoor! Begin serieus te verlangen!
Maar eerst 4 aug vrijgezellen! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...