Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wensboom

19-7-2012 14:39:14
Hey!
Ik ben op zoek naar een grote wensboom. We twijfelen nog of we een echte boom met takken gaan nemen en achteraf in de tuin planten of gewoon takken in een vaas?!
Waar hebben jullie deze gevonden?
Grtjs
Anke

Anke
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1001

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik19-7-2012 15:07:13

Ik zou een echte boom nemen!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-7-2012 17:41:37

wij hebben lang pro en cons overwogen en wij gaan een wensboom laten maken bij een bloemist, dus met takken maar dus ook met bloemen erbij. Een echte boom is vaak heel moeilijk omdat die ofwel te hoog zijn ofwel toch wel beschadiging gaat oplopen van al die kaartjes er op en er af.

kevin
1-6-2012
 Meld misbruik20-7-2012 8:41:17

Hey,

Mijn ventje had er zelf een gemaakt, hij is dan ook actief in de hout sector. Hij heeft hem gemaakt met de c&c machine. Helaas verkopen we hem niet hij is echt supper mooi, en ik hoop hem ooit nog te gebruiken bij de geboorte van ons 2de kindje.

Nog veel succes met jullie zoektocht.

Groetjes

Nuri

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-7-2012 10:04:10

ik heb mijne op kapaza gekocht voor 15 euro ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...