Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stresskip met nog 57 dagen op de teller!!!

19-7-2012 15:25:56
Hoe dichter de dag nadert hoe meer stress ik heb. gezonde stress, ik ben (nog net) geen bridezilla. haha...Ik begin nu wel over echt ALLES te twijfelen! hoe ik mijn haar zal doen, zal die tiara er niet over zijn? mijn jurk! stel je voor! ik denk nu dat die te overdreven zal zijn. het jurkje van ons dochtertje die zal voorlopen... mijn lingerie, mijn schoenen, enzovoort enzovoort

Ik zit hele dagen te zoeken naar dingen die ik nog kan regelen... maar eerlijk, het meeste is echt gedaan maar toch heb ik het gevoel of er moeten nog 1001 dingen gebeuren en dat ik vanalles ga vergeten.

1 ding is zeker, eens we getrouwd zijn, val ik in een MEGA zwart gat! ik ben al meer dan een jaar intensief met onze trouw bezig, heb echt alles zelf geregeld, maar dan ook alles. ik schuim hele dagen dit forum af op zoek naar ideeën en zielsgenoten lees bijna elk bericht, elk verslag, bekijk alle foto's...

Hoe ga ik mijn dagen moeten vullen dan eens de dag en de huwelijksreis achter de rug is?

Nu, een troost, ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die me zo voelt...

Deze week weer in orde:
- bruidsboeket voor mij en onze dochter besteld!! woohoow! zo blij! ook via dit forum gevonden, een dame in amerika die zelf viltboeketten maakt. superlief en ze kan het nog klaarspelen tegen onze trouw... (ja, want ik heb daar nu mijn gedachten op gezet ... SUPERmooi!)
- 72 bellenblazers via style your wedding (zondag besteld en vandaag al netjes thuisgeleverd, chapeau!)
- gezien ons rood thema: rode en witte linten voor aan de auto
- ringdoosje via etsy... benieuwd...

to do:
- dringend! haarclips want moet volgende week donderdag voor mijn proefkapsel (tik tak tik tak...)
- 15 augustus: proefmake-up en wegwerken tattoos (ben ik zoooo zenuwachtig voor dat die tattoo niet weggewerkt zal worden ...)
- 2 augustus: afspraak rent a priest voor onze ceremonie (1ste afspraak, wat ik persoonlijk heel laat vind!)
- 1 augustus: jurkjes afhalen voor mijn vriend zijn dochters en dan vervolgens nog schoenen, accessoires en stof voor stola voor hen
- 1 augustus: pas van jurkje voor onze dochter en daarna nog schoenen en jasje en haaraccessoires voor haar
- volgende week: kostuum definitief gaan passen voor mijn ventje
- volgende week: gaan zien voor onze bruidswagen (tje): RODE oldtime kever
- 11 augustus: mijn definitieve pas van mijn jurk! mijn race tegen de centimers loopt op zijn eind... (ter info: ik moest 13 cm kwijt op mijn heupen/billen om in mijn jurk te kunnen!!! help! ik denk dat ik er bijna ben...)
- ah, volgende week ook bezoek aan het leegstaand kasteel dat we voor 2 uur gehuurd hebben om foto's te gaan nemen! echt prachtig!

en dat was het zowat... denk ik...

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 741

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik19-7-2012 15:58:29

Hey Vicky

Ik heb juist het omgekeerde voor, mensen vragen me constant, en... alles oke voor de trouw?? en ik moet elke keer antwoorden met... euh ja, ik denk het, en dan vragen ze: geen stress dan? euh nee, das nog zo ver weg... 42 dagen... een eeuwigheid!!

Ik probeer me echt bezig te houden met de trouw, maar ik weet echt ni meer wat ik nog kan doen, stress ken ik al helemaal niet, ik heb precies alle tijd van de wereld... dus ik ben al bang wat het die laatste dagen gaat geven als blijkt dat niks in orde is, en dat ik kei veel vergeten ben... van die kleinigheidjes... mmm... nu ik er aan denk, krijg ik precies al wa meer stress :-)

Ach het komt allemaal wel in orde!!
Het verloop ziet er in elk geval allemaal "prima" uit hihi

Groetjes

Julie
22-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 16:48:25

Ha ik heb net hetzelfde!
Heel de tijd twijfelen over zaken die ik in normale omstandigheden zo zou vastleggen, 't blijft hangen precies ;-) 'k zit ook de hele tijd lijstjes te maken van wat er nog gedaan moet worden, maar hoe meer ik hier op deze site lees, hoe meer leuke dingen ik ontdek en hoe langer mn lijstje weer wordt! Misschien is de tijd tekort voor al mn 'dromen', er komen nog drukke werkweken aan, maar 't is zo tof dat uitpluizen en zoeken... ah, het zal wel in orde komen zeker! Ik verlang zooo!

Groetjes!!!
julie

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 19:30:51

Ik vind al die kleine dingetjes zo vermoeiend...zijn de hotelkamers voor de fotografen en mijn zussen geboekt, zijn de misboekjes gedrukt, is er een ontwerp voor de mand, zijn de naamkaartjes in orde, zijn de menuutjes gedrukt, is het cd'tje met de muziek voor de kerk af, wat moet wanneer waar zijn, is de playlist af, is alles betaald, ...

wendy
23-7-2012
 Meld misbruik19-7-2012 22:46:07

lieve dames,

Over stress gesproken. Mijn as en ik trouwen as maandag. Alles is geregeld, deze week de laatste afspraken gehad. We hebben een half jaar lang alles gepland, ik ben op 31 december 2011 gevraagd. Vond ik wel erg bijzonder. Wegens familie omstandigheden hebben we besloten op mijn verjaardag (23 juli) te trouwen. Nu hebben we er allebei veel zin in. Na alle regen van de afgelopen tijd schijnt het maan-dag er mooi weer te worden.
Ik laat jullie weten hoe het is geweest.

Groetjes,

Wendy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-7-2012 16:33:30

Hey Vicky!!

Ik heb ook wel het zwarte gat in gedachten na de trouw hoor...zo lang er intensief mee bezig zijn...en dan...is het voorbij é...maar kom, het gaat zeker de moeite zijn onze mooiste dag!! :-)

Ga je uw tattoo laten laseren??

Bij ons nog veel keine prulletjes te regelen...
Ballonnen halen, nog voile en lint halen (op de vroegmarkt in Brussel), reispassen nog steeds aanvragen, 2de pas op 7 augustus, nog proefmake-up...

Bevestigingen nog opvolgen...nog een 30-tal te gaan voorlopig die moeten bevestigen...

Nog 48 dagen...en ik bekijk elke dag mijn to do lijstje :-)!
Maar...alles komt goed é!!
En dan...genieten maar!! :-)

groetjes en nog veel succes!!!

Sandra

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 21:51:56

ik voel me net zo!
mijn tiara, sluier, kleed, allemaal niet een beetje te???
vraagje; ik zoek ook bellenblazers, 150ongeveer, hoeveel heb jij betaald voor de 72 stuks?

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 22:17:28

@ petra: goh, niet zoveel hoor. ik dacht rond de 35 euro. ik heb dat besteld via style your wedding. was supersnel geleverd.
@ Sandra: niet weglaseren, hoor, véél te duur. ik heb een make-up artist die dat, volgens ze zegt, perfect kan verdoezelen... woensdag proef!
btw, ik vertel (schrijf) morgen over mijn vreselijkste bruidsjurkpas! maar echt verschrikkelijk. en over mijn gelukkig superleuke vrijgezellen!

Voor mij nog 32 dagen... de gezonde kriebelstress begint nu plaats te maken voor paniek en echte zenuwen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 7:56:11

oei :-( klinkt niet goed!
en oef...vrijgezelle is dan meegevallen...ok, ik lees het vandaag wel :-)!

groetjes!

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 12:32:19

ik heb er besteld, 40 euro voor 6x24st, incl levering :-) joepie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...