Hoe dichter de dag nadert hoe meer stress ik heb. gezonde stress, ik ben (nog net) geen bridezilla. haha...Ik begin nu wel over echt ALLES te twijfelen! hoe ik mijn haar zal doen, zal die tiara er niet over zijn? mijn jurk! stel je voor! ik denk nu dat die te overdreven zal zijn. het jurkje van ons dochtertje die zal voorlopen... mijn lingerie, mijn schoenen, enzovoort enzovoort
Ik zit hele dagen te zoeken naar dingen die ik nog kan regelen... maar eerlijk, het meeste is echt gedaan maar toch heb ik het gevoel of er moeten nog 1001 dingen gebeuren en dat ik vanalles ga vergeten.
1 ding is zeker, eens we getrouwd zijn, val ik in een MEGA zwart gat! ik ben al meer dan een jaar intensief met onze trouw bezig, heb echt alles zelf geregeld, maar dan ook alles. ik schuim hele dagen dit forum af op zoek naar ideeën en zielsgenoten
lees bijna elk bericht, elk verslag, bekijk alle foto's...
Hoe ga ik mijn dagen moeten vullen dan eens de dag en de huwelijksreis achter de rug is?
Nu, een troost, ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die me zo voelt...
Deze week weer in orde:
- bruidsboeket voor mij en onze dochter besteld!! woohoow! zo blij! ook via dit forum gevonden, een dame in amerika die zelf viltboeketten maakt. superlief en ze kan het nog klaarspelen tegen onze trouw... (ja, want ik heb daar nu mijn gedachten op gezet ... SUPERmooi!)
- 72 bellenblazers via style your wedding (zondag besteld en vandaag al netjes thuisgeleverd, chapeau!)
- gezien ons rood thema: rode en witte linten voor aan de auto
- ringdoosje via etsy... benieuwd...
to do:
- dringend! haarclips want moet volgende week donderdag voor mijn proefkapsel (tik tak tik tak...)
- 15 augustus: proefmake-up en wegwerken tattoos (ben ik zoooo zenuwachtig voor dat die tattoo niet weggewerkt zal worden ...)
- 2 augustus: afspraak rent a priest voor onze ceremonie (1ste afspraak, wat ik persoonlijk heel laat vind!)
- 1 augustus: jurkjes afhalen voor mijn vriend zijn dochters en dan vervolgens nog schoenen, accessoires en stof voor stola voor hen
- 1 augustus: pas van jurkje voor onze dochter en daarna nog schoenen en jasje en haaraccessoires voor haar
- volgende week: kostuum definitief gaan passen voor mijn ventje
- volgende week: gaan zien voor onze bruidswagen (tje): RODE oldtime kever
- 11 augustus: mijn definitieve pas van mijn jurk! mijn race tegen de centimers loopt op zijn eind... (ter info: ik moest 13 cm kwijt op mijn heupen/billen om in mijn jurk te kunnen!!! help! ik denk dat ik er bijna ben...)
- ah, volgende week ook bezoek aan het leegstaand kasteel dat we voor 2 uur gehuurd hebben om foto's te gaan nemen! echt prachtig!
en dat was het zowat... denk ik...