Terug naar overzicht
Schitterend verslag, ik kreeg echt een krop in mijn keel...Geniet nog van jullie wittebroodsweken!
HeyIk heb je verslag net gelezen! Zo mooi, ik kreeg ook een krop in men keel. Leuk dat je echt een uitgebreid verslag hebt gemaakt! En ook eens leuk om te horen dat jullie er bewust van hebben genoten, want op den duur zijt ge al bang dat ge niets hebt aan die dag!GroetjesVicky09.09.06Nog 4 dagen!!
Hallo,ik weet niet wat je bedoelt met de zustersite (ik heb dat nog al een paar keer gelezen maar weet niet waar ik daarvoor moet kijken)!Ik zou je verslagje ook graag lezen!Groetjes,Liesbeth 15/07/06
Wacht, Liesbeth, ik kopieer eens de link zoals hij bij mijn favorieten staat:http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=fo...
heyheb je verslagje gelezen en zo te zien was het een prachtige dag hopelijk word die van ons ook zo mooi.grtjs.08.09.06
Hey Debra,Super mooi verslag zeg !Maar hoe heb je dat erop kunnen zetten?? Ik ben uren bezig geweest maar krijg mijn verslag er niet (meer) op en een foto al helemaal niet....Groetjes Mireille