Nu Online
Momenteel zijn er 740 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oneliner gezocht

20-7-2012 9:42:28
Hallo iedereen,

Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een leuke oneliner om aan de binnenkant van de uitnodiging te schrijven. We zoeken een leuke regel uit een songtekst, maar dit blijkt moeilijker te zijn dan verwacht. Sowieso willen we (als het een Engelse zin is vertalen naar) een Nederlandse zin, zodat grootouders,... ook begrijpen wat er staat, en in het piepklein de uitvoerder en titel van het nummer erbij zetten.

Iemand een ideetje ?

Groetjes,

Katrien

Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1596

Danny

Meld misbruik20-7-2012 9:57:41

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 11:28:40

Wij hebben op de voorkant van onze uitnodiging:

Leg je hand in de mijne,
tot we samen verdwijnen…
Dan wordt het helder, wordt het simpel…
Dan winnen we met vlag en wimpel!
Bart Peeters

Is wel iets meer dan een oneliner :-) Maar wij vonden het een super mooie verwoording...Komt van een lied van Bart Peeters : Liefde is alles.

Groetjes en succes met je zoektocht
Marieke

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik20-7-2012 11:33:14

wij hadden:
Met je armen om je heen en een lach op je gezicht
voel ik voor het eerst wat pure liefde is.

groetjes

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik20-7-2012 12:06:17

bij ons in het engels: don't mary someone you can live with, mary the one you can't live without

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 12:14:26

Life is the most beautiful fairytale.. Het leven zelf is het mooiste sprookje... Hans Christian Andersen

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-7-2012 12:22:00

Hoi, ik ben kleuterjuf en ik ga werken met kinderpoëzie... Ik vond het voor ons heel toepasselijk vermits wij een eigen taaltje hebben soms haha!

Groetjes! Kim

ik zoek een woord
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
ik zoek een woord
dat zeggen wil
dat jij de liefste bent

Hans & Monique Hagen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik20-7-2012 13:45:05

Wij hebben in onze album volgende one-liner:

Love is for the lucky few...

Jamba
22-9-2012
 Meld misbruik20-7-2012 13:46:36

wij hebben:
ik ben, omdat wij zijn.

een echte oneliner dus ;)

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik20-7-2012 14:31:44

Wij hadden op onze uitnodiging vooraan
'All i want is you, will you be my bride
Take me by the hand and stand by my side?
Op de achterzijde stond:
'If you were the wood, I'd be the fire.
If you were the love, I'd be the desire.
If you were a castle, I'd be your moat,
and if you were an ocean, I'd learn to float.'
Dit komt uit 'All I want is you' van Barry Louis Polisar, en is het beginnummer van de film 'Juno'.

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 16:19:12

Wij hadden bij onze uitnodiging de volledige trouwbelofte van Paige uit the vow, dus wel lang.... Maar wij hebben die ook zelf vertaald en iedereen vond het heel mooi.

In ons misboekje staat er vooraan 1 zin uit onze openingsdans: It's a little bit funny, this feeling inside. (ellie goulding - your song). Het grappige is dat niemand op dat moment weet dat het uit onze openingsdans is, enkel wij.

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik20-7-2012 16:36:18

@ Nikita: en wij nu ook :)
maar ik vind het wel een prachtidee

Katrien

Meld misbruik20-7-2012 17:22:57

Bedankt voor alle reacties,

ik denk dat wij iets gaan doen met het nummer van Juno, aangezien we de film allebei fan-tas-tisch vonden !

Nogmaals bedankt voor alle reacties !
Katrien

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 17:24:33

Wij hebben een zinnetje van dit forum genomen, het is niet van een liedje:
Waar liefde bruist, tintelt het bestaan...

iris
30-6-2012
 Meld misbruik20-7-2012 20:44:34

Bij ons was het: Ik hou van u - geef me een kus - en vlug ...
Ik had wel een beetje met de lay out gespeeld en dit kwam overal terug als logootje ... én het liedje zelf werd gespeeld tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister.

gunther
7-11-2012
 Meld misbruik23-7-2012 19:28:18

kort en bondig
saying i do
is more than saying i love you

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info